"Riven! Riven! Bekle beni! Dur!"
Riven durup arkasına sinirle döndü.
"Ne?! Ne var Miusa ne?!"
Miusa akan gözyaşlarını umursamadan konuşmaya başladı.
"Riven... Benden canın sıkıldığı için ayrılamazsın... Biz... Biz birbirimizi seviyoruz..."
"Yanlış! Ben seni sevmiyorum Miusa! Bunu Japon balığı beynine sok!"
"Riven..."
"Kapa çeneni." Riven tekrar arkasına dönüp oradan hızla ayrıldı. Miusa dizlerinin üstüne çöktü.
"R-riven... Ama ben... B-ben seni seviyordum..."
Ağzından bir hıçkırık çıktı. Kendini yere attı.
"Riven! RIVEN! BENİ BIRAKIP GİDEMEZSİN HAYIR!"
"Miusa! Ne yapıyorsun yerde? Kalk." diyerek kolunu tuttu Flora.
"Sen-"
"Her şeyi gördüm Miusa. Riven kötü biri, senin için gözyaşı dökmeyen birine gözyaşı dökmeye gerek yok. Şimdi ağlamayı kes ve ayağa kalk."
Miusa Flora'dan destek alarak ayağa kalktı.
"Sağ ol, Flora. Bir süre yalnız kalmam gerek." diyerek uzaklaştı oradan. Flora da onun peşinden gitti. Neşeli Miusa'yı böyle üzgün görmek onu şaşırtıyordu.
Flora Miusa'yı odasına girerken gördü. Miusa kapıyı kilitlemişti. Ona saygı duyması gerektiğini düşünerek Flora kendi odasına gitti. Belki de haklıdır. Sevgilisinden ayrılmak çok acı verebiliyordur. Miusa en başından beri Riven'ı çok seviyordu, fakat Riven ona hakettiği değeri vermiyordu. Bu yüzden Riven'ı kızlar fazla sevmezdi ve Miusa da her seferinde Riven'ı savunup, onun iyi biri olduğunu anlatmaya çalışırdı. Ama herkes biliyordu, o kötüydü.
Flora bunları tek başına oturarak düşünüyordu. Elindeki kahve soğumuştu. Layla yanına gelip elindeki kahveyle, sıcak kahveyi değiştirmişti. Flora yerinden sıçrayarak düşüncelerden kurtulmuş ve bakışlarını Layla'ya çevirmişti.
"Kahveni soğutmadan iç."
Flora başını sallayıp kahvesinden bir yudum aldı.
"Ne düşünüyordun?"
"Riven ve Miusa'nın ilişkisini."
"Tch, onlarınki ilişki değil, tek taraflı aşk."
"Haklısın." diyerek iç çekti Flora. Ardından konuşmaya devam etti.
"Ayrıldılar. Miusa şu an çok kötü durumda."
"Miusa'nın aptallığı."
Flora Layla'nın söylediği şeyle birlikte kafasını kaldırıp ona baktı.
"Neden öyle diyorsun?" diye sordu Flora.
"Çünkü Miusa aptal. Riven'ın karaktersiz olduğunu bile bile bunu kabullenemiyor. Riven şerefsizin önde gideni."
"Miusa aptal değil, sadece seviyor."
"Sen seni sevmeyen birini sever misin?"
Bu sorunun ardından Stella gelmişti aklından Flora'nın. Kalbi tekledi.
"Sevebilirim. Çünkü kime aşık olacağını seçemezsin."
Layla ayağa kalkıp Flora'nın saçlarını karıştırdı.
"Sen de aynı Miusa gibisin. Safsınız." diyerek gitti Layla.
Tecna bu olanları görüp hızla Flora'nın yanına gidip elindeki kahveyi kenara fırlattı.
"Ne yapıyorsun?!" diyerek şokla bağırdı Flora.
Tecna sinirle gözlerini kapatıp nefes alıp verdi ve sabır dilermişcesine eliyle yüzünü sildi.
"Gidip sihirlerine çalış. Burada ne oyalanıyorsun?"
"Ah, haklısın özür dilerim." diyip koşarak derse yetişmeye çalıştı Flora.
Tecna da Layla'nın odasına doğru gitmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winx eşcinseller diyarı
HumorWinx tutuşunca el ele Verişince göt göte Kaybolur karanlık geceler lütfen çocuksanız bu kitabı okumayın 💕