2. pytasz dzika czy sra w lesie

818 50 102
                                    

całuję się z gwiazdom popu o mój boże.

to był bardzo miły pocałunek, raz się całowałam z jakimś chłopakiem, ale w połowie odepchnął mnie i zły powiedział, że jest gejem.

nie rozumiem, przecież dobrze całuję, ale no co poradzę.

po 6 sekundowym pocałunku popatrzyliśmy się na siebie, a pump poprawił mi kokardkę.

on jest taki słodki, to facet mojego życia, czuję to.

chichotaliśmy sobie aż tu nagle do pomieszczenia weszła moja matka.

-jojo co tu się do kurwy wyprawia??????? - spytała zdenerwowana.

-rodzicielko, to mój chłopak, lil pump.

- e joł joł, nie przesadzaj - powiedział mój chłopak.

- ahh lil pampers, miło mi cię poznać, ja jestem mamą jojo - matka podała mu rękę, którą chłopak oczywiście uścisnął.

- lil pampers??? zamknij dup-

szybko przycisnęłam dłoń do mordy lil pumpa, gdyby dokończył, matula by się nie pozbierała.

- hehe, matka ja już odprowadzę pumpa do drzwi hehe

- dobrze, plemniku - powiedziala z uśmiechem - no to tup tup i wypierdalaj pampers - powiedzialam do mojego chłopaka, to było bardzo niestosowne.....

nie dziwię się, że lil pump tupnął nogą, też bym się wściekła. ale to dobry chłopiec, więc grzecznie spierdolił.

- lil pump, jesteśmy parą cnie?? - zapytałam przy drzwiach.

- pytasz dzika czy sra w lesie - powiedział, ale on jest uroczy ahhhh.

- no oki to pa, kocham cię

- narciarz.

zamknęłam za nim drzwi i krzyknęłam, bo moja mama stała 20 centymetrów za moimi plecami z uśmiechem wścibskiej mamuśki.

- kurwa głośniej trzeba było krzyknąć - powiedziała.

- dobra, widzę twoją minę, co się stało?

- hehe, córa, niezły z niego delikates mmmm - powiedziała swoim napalonym głosem.

ja pierdolę, jestem w czarnej dupie murzyna, mojej matce spodobał się mój chłopak.

ciąg dalszy nastąpi..........



kolorowa miłość // jojo siwa❤️lil pumpOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz