"Sevgilim, bugün tam iki sene oldu.
Sensiz...
Yalnız...
Acılarla dolu koca iki sene...
Yine aynı kabuslarla açıyorum gözümü, aklımdan çıkmayan o an, çaresizliğin, çaresizliğim...
İki sene içinde çok şey eksildi benden de, sen hiç eksilmedin, eksiltmedim, sakladım, hep aynı kaldın, her şeyim yarım kaldı içimde bir tek sen tamdın, tamsın...
Delirmekten, aklımı kaybetmekten değil; seni unutmaktan korkuyorum ya seni unutursam istemeden?
Unutmam değil mi sevgilim?
Buna izin vermezsin değil mi?
Tamam tamam kızma yine başlamayacağım aynı şeylere, söz...
Aslında sana bir haber vereceğim bugün, mutlu olacağını bildiğim bir haber. Dün beni aradılar, nereden biliyor musun?
Üniversite'de hayallerimizi süsleyen orada hoca olabilmek için can attığımız Seoul Sanat Akademisi'nden. Biraz heyecanlı biraz da gerginim. Eh, 2 saat sonra mülakatım var, beni biliyorsun böyle durumlarda hep elim ayağım birbirine dolaşır, ne yapacağımı şaşırır, bildiğimi unuturum ve sen de beni hep kurtarırsın, bugün de kurtaracaksın değil mi aşkım? Böyle durumlarda hep sesinin huzuruyla beni sakinleştirir saçlarımı okşardın, yine yapamaz mısın? İhtiyacım olan tek şey eşsiz sesinden duyacağım melodiler...
Birbirimize verdiğimiz sözü tutacağım, bana hala inanıyorsun değil mi? İnanıyorsun, biliyorum.
Aslında çok önemli bir konu var, şey takım elbise giymem gerekiyor ve bilirsin işte ben hiç sevmem kkk
Hatırlıyor musun? Sana düğünümüz de takım elbise giymeyeceğim dediğimde kafama bi' tane geçirip 'Saçma sapan konuşma Tae, o beyaz takım giyilecek' demiştin. Keşke o beyaz takımı giyebilseydim sevgilim..
Her neyse 'Konumuz bu değil Tae' dediğini duyar gibiyim aşkım ve sanırım şimdi biraz daha rahatım. Seninle konuşmak her zamanki gibi beni rahatlattı...
Şimdi gidiyorum aşkım, yüzüklerimiz tabii ki boynumda olacak, onlar sayesinde alacağım bu işi ve iyi haberlerle döneceğim sana. Bekle beni, tamam mı? Şans dile.
Seni çok seviyorum sonsuz aşkım..."-TaeTae' n
Yine gözyaşları içinde bıraktım elimden kalemi, mektubu zarflayıp ait olduğu yere koydum, odadaki resimlere kısa bir bakış attıktan sonra hazırlanmak için odama yol aldım.
'Sözümüzü tutacağım sevgilim...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe | Taekook
Fanfiction"Yeniden hayat bulabilirmiş insan. Yeniden yeşerebilirmiş kuruyan dallar. Ve çiçekler açabilirmiş en kurak çöller de bile." "Kurak çölümün eşsiz çiçeği, iyi ki geldin."