Rose

144 12 2
                                    

-Napewno się tobą zajmą-powiedziała pani pani nauczycielka.
Chaeyoung zajęła miejsce w rzędzie przy oknie. Była bardzo przestraszona, dorastał w Nowej Zelandii i bała się o swój koreański. Dziewczynę niepokoiło również to, jak inni ją przyjmą. Gdy lekcje się skończyły, rudowłosa szybko pobiegła na autobus. Na przystanku była też ładna blondynka z jej szkoły. Rudowłosa usiadła obok dziewczyny, która uśmiechnęła się do niej miło.
-Cześć nazywam się Lisa
-Chaeyoung, ale niektórzy mówią mi Rose.
-Miło że się poznałyśmy.
Śliczna blondynka wsiadł do autobusu. Rose mimowolnie się uśmiechneła. Przynajmniej troszkę zna kogoś z jej klasy. Niedługo później przyjechał autobus Rose. Chaeyoung wsiadła, włączając przy tym muzykę, lubianego przez nią zespołu Big Bang. Udało się jej zająć miejsce siedzące. Jechała jakieś dziesięć minut i dotarła do domu. Jej unni Alice oglądała jakiś muzyczny program.
-Pomorzesz przy obiedzie Chaeyoung? - Zapytała się jej mama, wychodząc z kuchni.
-Jasne - powiedziała rudowłosa, zabierając się za doenjang. Po chwili wszystko było gotowe. Niestety tata Rose był w pracy i nie mógł uczestniczyć w rodzinnym obiedzie. Dziewczyna poszła na górę, do jej pokoju.
Pod koniec dnia Rose czuła strach i ekscytacje. To był pierwszy raz gdy zmieniała szkołę w trakcie roku. Rudowłosa nie mogła doczekać się również zapisu do chóru kościelnego. Zawsze gdy śpiewała czuła się jakoś tak śmielej. Dziewczyna poszła spać szczęśliwa.
Rose obudziła się, jak na nią całkiem wcześnie. Zeszła na śniadanie witając się z unni i mamą. Wszystko zjadła i wyszła do szkoły. Jako że dziewczyna uwineła się że wszystkim dość szybko, postanowiła ruszyć spacerkiem do szkoły. Włożyła słuchawki i włączyła playlisty. Rose mieszkała w ładnej dzielnicy. Po krótkiej wędrówce usłyszała za sobą krzyk
-Hej, czego słuchasz!?
Rose odwróciła się, i zobaczyła ładną blondynkę. To była Lise, którą Chaeyoung spotkała wczoraj, na przystanku autobusowym.
-Niczego ciekawego, ale jak chcesz możmy słuchać razem- powiedziała Rose, wyjmując jednocześnie słuchawkę z jednego ucha.
- Dzięki, chętnie- powiedziała Lisa, wkładając te słuchawkę- Lubisz kpop?
-Tak, lubię go bardzo, Super Junior, Big Bang, Girls Generation, są fajni- odpowiedźiała wyraźnie zakłopotana Rose.
- Mam tak samo.
-To fajnie że spotkałam kogoś kto też ich lubi- powiedziała Rose

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 03, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Girls like Girls~chaelisaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz