Keith's pov
Hoi, Ik ben Keith en dit is mijn verhaal.
Ik zit op de school ''The Garrison'' en natuurlijk is mijn locker naast die van Shiro, de meest populaire jongen in de school. Shiro staat daar meestal met zijn vrienden Pigde en Lotor, Je hebt natuurlijk bij de populairste jongen ook het populairste meisje (de vriendin van Shiro), ook wel Allura. Allura was zeg maar die chick die alles heeft wat je wilt en bovendien is ze ook nog populair. Pidge was de rechterhand van Allura, ook wel de nerd/het slaafje, Pidge is alleen populair omdat ze door vreemde redenen bevriend was geworden met Allura, veel mensen denken dat Pidge werd bedreigt door Allura. Lotor was de beste vriend van Shiro, Lotor is echt iemand die van de ene relatie naar de andere relatie gaat. Ik had zelf twee beste vrienden, Matt en Hunk. Hunk is de aardige gast die iedereen wil helpen. Matt is de slimme, coole gast, hierdoor is hij best populair en hij is de broer van Pidge. Maar goed, nadat ik mijn spullen uit mijn locker had gehaald ben ik maar naar het klaslokaal gegaan waar mijn vrienden al waren. Ik ging op mijn plek naast Shiro zitten maar tijdens het werken voelde ik een dodelijke blik in mijn rug dus ik draaide om, puur om in het boze gezicht van Allura te staren. Ik fluisterde naar haar: ''Wat is er?'' Ze reageerde boos met: ''WAAG HET OM IETS IN JE HOOFD TE HALEN KEITH KOGANE'' Ik schrok me kapot en ging snel weer ''werken''. Opeens begon Shiro te praten, had hij het tegen mij?Ik had later pas door dat Shiro het tegen mij had dus ik reageerde maar met ''Oh, ja'' Shiro keek me aan alsof hij wist dat ik niet had geluisterd. Hij zei rustig: ''Keith, luisterde je wel naar wat ik heb gezegd?'' Ik schudde mijn hoofd van nee. Shiro gaf een kort knikje en herhaalde zijn probleem. Ik reageerde met ''Ik kan niet helpen, ik wil wel helpen maar ik weet niet hoe.'' Gelukkig deed Shiro er niet moeilijk over en gingen we werken. Toen school voorbij was ging ik naar huis maar ik had het gevoel dat ik gevolgd werd... Ik keek om, maar ik zag niemand... Vreemd, ik zou zweren dat iemand mij volgde. Toen ik eenmaal thuis was kreeg ik een bericht van mijn beste vriend Matt.
YOU ARE READING
Keith's Story (NL)
RandomNederlandse versie, Yandere Lance x Keith Lees maar gwn. Je ziet vanzelf.