Hoofdstuk 2.

7 0 0
                                    


>Het gesprekje<
>> Matt <<: ''Dude kom je morgen naar het feest?''
>>Keith<<: ''Idk, wie komen er allemaal?''
>>Matt<<: ''Shiro, Allura, Pidge, Hunk, Lotor, een dude genaamd Lance, bijna de hele school.''
>>Keith<<: Hmmm, Oke.
*Matt voegde >>Keith<< toe aan het gesprek*
>>Shiro<<: Hey Keith! :)
>>Allura<<: Hey...
>>Pidge<<: Hey~!
>>Lotor<<: 'Sup?
>>Hunk<<: Keith Dude!
>>Keith<<: Hey.
*Matt voegde +6 428 69143 toe aan het gesprek*
>>+6 428 69143<<: Hallo.
>>Allura<<: Wie ben jij?
>>Lotor<<: MATT, What the fuck! Wie is dat?
>>Pidge<<: Je kan niet zomaar mensen toevoegen matt!

Ik besloot me verder buiten het gesprek te houden en maar te gaan slapen.
De volgende dag was het Zaterdag, de dag van het feest. Ik checkte mijn telefoon en tot mijn grote verbazing stond er: ''You have 20 missed calls from >>Shiro<<'' Ik schrok me kapot en belde gelijk terug. ''Keith! Sorry dat ik zo vaak belde! Maar ik heb echt een probleem!'' Ik hoorde hem zowat huilen. ''Wat is er Shiro?'' Shiro reageerde maar praatte veel te snel waardoor ik driekwart van zijn tekst niet verstond. Toen hij dat merkte ging hij het herhalen maar dan rustiger. ''Keith, het feest is officieel bij mij thuis georganiseerd, maar ik kan er zelf niet bij zijn. Ik kan dat niet aan de rest vertellen want dan denken ze waarschijnlijk dat ik ze heb uitgenodigd voor niks.'' Ik zei rustig ''Wat wil je dat ik doe dan?'' Hij reageerde gelijk met ''Ik wil dat je doet alsof jij het feest hebt georganiseerd en dat het dan bij mij thuis is afgesproken.'' Ik dacht na... ''Ja, Oke.'' Antwoordde ik toen. Ik wou niks anders dan dat Shiro blij was. Toen het feest begon was het heel gezellig. Ik praatte met Matt toen ik merkte dat Allura vreemd deed. Het licht ging uit en we hoorden een gil, ik herkende het meteen... Het was Allura. Iedereen schrok en raakte in paniek. Ik ging richting de plek waar de gil van Allura vandaan kwam. Ik kwam daar aan en ik zag iets wat ik nooit in mijn leven had willen zien, Allura lag daar, dood. Iemand had Shiro gebeld en hij was er in no time, hij bleef maar bij Allura en hij schreeuwde: ''ALLURA BABE ALSJEBLIEFT GA NIET WEG.. BLIJF BIJ ME.. ALLURA?!'' Ik vond het enorm pijnlijk om Shiro zo te zien.. We zagen Shiro helemaal instorten.  Het deed me gewoon pijn. Ook omdat Allura dood was, maar vooral om Shiro zo te zien.

Keith's Story (NL)Where stories live. Discover now