Na het feest was ik thuis ik zat maar een beetje op mijn bed te denken aan hoe zwaar Shiro het zou moeten hebben, wat hou ik toch van hem. Het ging nog zo'n paar minuten door, totdat ik geklop op mijn deur hoorde, ik ging naar mijn deur en deed open. Niemand. Ik ging wat eten pakken en weer hoor ik geklop. Ik ging nogmaals naar de deur en toen ik open deed zag ik Matt. ''KEITH OMG IS ALLES OKE?'' Ik keek hem aan alsof hij gek was totdat ik een snee in zijn arm zag. Ik zei heel rustig ''De vraag is of jij oke bent.'' Hij keek van mij naar zijn snee en wou iets zeggen maar hij kreeg geen woorden uit zijn mond, opeens viel hij op de grond. Achter hem stond een jongen, hij zag er vreemd genoeg bekend uit. Zijn kleding zat onder het bloed. Ik kon zijn gezicht niet zien want hij had een masker op. Ik loop naar Matt zijn lichaam en ik leg het in de gang. Ik draai me om maar de persoon is al weg. ik zeg tegen mezelf ''WAT BEN JE TOCH EEN IDIOOT.'' Ik kijk naar Matt, dood. Dat is al de tweede moord. De volgende dag kom ik op school en heel veel kinderen die roddelen over wie de moordenaar zou kunnen zijn. In het lokaal kwam ik erachter dat Shiro er niet was. Er zat een nieuwe jongen naast mij. ''Hoi, ik ben Lance~'' Hij klonk heel vrolijk. ''Ik weet dat jij Keith bent~'' Te vrolijk. Het klonk alsof hij alles over mij wist. Ik wist niet of ik hem kon vertrouwen of niet. Stel hij was een van die personen die doen alsof je hun kunt vertrouwen en je dan in de steek laten alsof je een hoopje zand bent. Ik merkte dat hij mij iets probeerde te vertellen, maar ik wist niet wat. Was hij zelf de moordenaar? ''Ik weet wie de moordenaar is~'' Ik schrok uit mijn gedachten bij het woord ''moordenaar''. Natuurlijk vroeg ik gelijk wie hij dacht dat de moordenaar was. Wie de moordenaar ook is, we moeten hem/haar stoppen, voordat er meer moorden worden gepleegd. ''Shiro'', Wat?! Zei hij Shiro? Shiro zou toch nooit zoiets doen? Ik ken hem als een lieve, aardige, behulpzame jongen. Ik besloot na school even langs Shiro's huis te gaan om te kijken hoe het met hem gaat. Ik kwam daar aan en de deur stond open. Ik liep snel naar binnen en riep zijn naam meerdere keren. ''K-Keith...'' Ik hoorde zijn stem en ik liep zo snel mogelijk naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ik was erg bezorgd en liep vanzelf nog sneller. En toen zag ik...
YOU ARE READING
Keith's Story (NL)
RandomNederlandse versie, Yandere Lance x Keith Lees maar gwn. Je ziet vanzelf.