ŞİMDİ OKUDUĞUN BTS İle İlgili Herşey أدب الهواة Artık kitapta sadece anket değil dünyanın 7 harikası ile ilgili herşey olacak •Anket •Hayal et •Tepki •Bilgiler •Fotoğraflar •....... Ve daha bir sürü şey ... Eee ne duruyorsun girip baksana😉😉😂😂😂 #anket #army #bangtan #bilgi #bilinmeyen #boys #bts #hayal #j-hope #jimin #jin #jungkook #rm #suga #taehyung #tepki #wattys2018 ▶ 46 31 6 1 Seherkahraman_ tarafından Seherkahraman_ tarafından Takip Et Paylaş انشر على صفحتك الشخصية شارك من خلال البريد الإلكتروني Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş انشر على صفحتك الشخصية شارك من خلال البريد الإلكتروني التبليغ عن القصة Rm: liderlik hayatımın en zor anı Jungkook'u ağlarken görmekti. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.