Sabah yine alarm yüzünden uyanmıştım.
Banyoda rutin işlerimi halledip üzerimi giyindim.
Bu arada bugün okulumda ilk günüm. Eh okuldan atılınca mecbur yani yeni okul. Neyse benim acelem var.
~~~~
Babamla beraber okula gelmiştik ama neden bahçede sadece erkekler var.
Kızlar çıkmadı heralde.Babam müdürle konuşup gitti bende sınıfımı öğrendim. Hmm 11/A ikinci kat koridorun solunda.
İşte buldum yeni sınıfımı. Sınıfa girmemle tüm gözler bana dönmüştü.
Pardon tüm gözler?? Evet bir çocuk hariç herkes bana bakıyordu o arkada telefonuyla uğraşıyordu. Neden bunların hepsi erkek. Yoksa.....
Ah hayır lanet olsun ya.
Nazikçe gülümseyerek "selam" dedim
Bazıları karşılık verirken bazıları göz devirdi.Hiç boş yer yoktu tek bir kişi hariç o da telefonla uğraşan çocuk.
Oturmak için yöneldigimde biri kolumu tuttu.
"Bebeğim buraya oturabilirsin."
Ben birşey demeden yüzüne bakarken
"Gerek yok jimin benim yanıma oturur hem bak senin yanında tae var."
"Teklifiniz için teşekkür ederim"
Çocuğa hafifçe gülümsediğimde o piç smile atarak."Bunu başka birşeyle telafi etmeye ne dersin?" Dedi
Bakışları anında bacaklarıma inmişti ve şuan acayip korkuyordum.
"Park jimin uzatma ve yerine otur."
İsminin jungkook olduğunu öğrendiğim telefonla uğraşan çocuk artık tüm dikkatini bana ve jimin denen sapığa vermişti.
"Ne oldu artık masum saf jungkook gitti yerini çapkın biri mi aldı."
Çocuk alayla gülerken jungkook yumruk yaptığı elini jimin'in yüzüne indirdi.
"Çocuklar neler oluyor"
Öğretmenin girmesiyle derin bir oh çektim yoksa daha da uzatabilirlerdi.
"Yeni öğrenci sen misin kızım"
"Şey evet ben Cho-in"(y/n: isimini değiştirdim kuzu sorun olmaz inşallah)
"Tamam teşekkür ederiz kendini tanıttığın için şimdi bir tek junkook'un yanı boş oraya otur."
Kafamı sallayarak cam kenarına oturdum. Ardından jungkook da yanıma.
"Şey ben teşekkür ederim yani sen olmasaydın bana bir--"
"Şşt hiç bir şey yapamaz o merak etme.Ama artık benim yanımdan ayrılmasan iyi olur malûm erkek lisesi ve ne yapacakları belli olmaz"
"Tamam"
Gülümsemişti çok güzel gülüyordu ayrıca yakışıklı biriydi. Uff ne düşünüyorum ben ya.
İlk hayal et bölümünü yazdım pek beceremedim ama olsun.Jungkook_Busra1168 kuzu eğer devamını istersen yazarım.
Sizi seviyorum ponçiklerim 💙💜💙❤️💚💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle İlgili Herşey
FanfictionArtık kitapta sadece anket değil dünyanın 7 harikası ile ilgili herşey olacak •Anket •Hayal et •Tepki •Bilgiler •Fotoğraflar •....... Ve daha bir sürü şey ... Eee ne duruyorsun girip baksana😉😉😂😂😂