Tanıtım-Ben Güçlü Bir Kızım

40 21 14
                                    

Başlama tarihinizi buraya yazar mısınız?

"Emely artık yatma vakti bir tanem"   "Korkuyorum lütfen beni yalnız bırakma" Anais kızının saçlarını okşadı."Bunlar hep bilinçaltın Emely,o yaratıklar yok hatta senin için yatağının altına bakabilirim.

Anais yatağın altına baktı ve bir şey olmadığını gördü.Zaten tek bakma sebebi Emely'nin içinin rahat etmesiydi.
"Bak hiç bir şey yok,istersen sende bakabilirsin tatlım"

Emely'nin içi biraz rahat etsede yine de çok korkuyordu.Gitmemesi için Anais'in elini tuttu."Emely artık kocaman bir kız oldun ve korkularında başa çıkmalısın.Onlar hayalden başka bir şey değil"
Anais gece lambasını kapatıp Emely'nin odasından çıktı.Emely Anais çıktıktan hemen sonra gece lambasını tekrar açtı.Kendini iyi hissetmek için büyük annesinin ona korkuları için yazdığı şarkıyı mırıldanmaya başladı.

"Korkularla başa çıkabilirim
Her zaman güçlü bir kız ol
Onlar gerçek değiller
Her zaman cesur ol
Onlar gerçek değiller"

Şarkısına devam edemeden gardırobundan bir ses geldi."Orada biri mi var?".Aklına şarkı sözleri geldi.Her zaman güçlü ol,onlar gerçek değiller.Emely içinden onlarca kez bu sözleri tekrarladı.Kendine cesaret vermeye çalışıyordu."Sen gerçek değilsin,beni korkutmaya çalışma"Ama gelen sesler daha da şiddetlenmişti.Emely'nin sinirleri boşalıp ağlmaya başladı.Gardıroptan gelen sesler hala devam ediyordu."Lanet şeyler benden uzak durun!"

Sessiz olmaya çalışıyordu.Eğer babası duyarsa yine bağırırdı.Zaten fazlasıyla korkmuşken birde azar işitmek isteyeceği son şeydi.Gardıropta ki ses durmuştu.Emely göz yaşlarını sildi."Ben güçlü bir kızım"Bileğinden tokasını aldı ve şaçlarını teleden bağladı.Gardırobu açması gerekiyordu ama elleri fena şekilde titriyordu.İçindne tekrar aynı cümle geçti."Ben güçlü bir kızım ve sizden korkmuyorum."
Gardırobun kapağını açtığında hiç bir şeyin olmadığını gördü.Üst raftan hemen sırt çantasını aldı. Okulda kullandığı su şisesinde su olduğunu bildiği için hemen aldı ve çantasına ekledi.Çok hızlı davranıyordu.Sanki,sanki her an annesi gelebilecekmiş gibi.Üzerinden pijamaları çıkardı.Gardırabundan siyah pantalonunu ve siyah uzun kollusunu alıp giydi.Kumbarasının anahtarını çekemcesinden alıp açtı ve elli paond'u sırt çantasına koydu.

Evden çıkması kolay olucaktı.Penceresinden bir sonraki binanın çatısı arasında yarım metre vardı.Binanın yangın merdivenlerinden kolayca aşağı inebilecekti.Çantasının fermuarını kapattı ve sırtına taktı.Pencereden çıkarken aklında tek bir düşünce vardı."Ben güçlü bir kızım ve korkularımla yüzleşeceğim"...

Evet yeni bir kurguyla tekrardan sizlerleyim.Beğeniceğinizi umuyorum.Bir daha ki bölümde görüşmek dileğiyle💕

05/09/2018

Karanlıkta ki SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin