You can't deny

1.6K 105 11
                                    

Пръстите се забиваха във вътрешността на Джимин,който умолително скимтеше за още от това сладко наказание. Умишлено не се подчиняваше на заповедите на неговия любовник. 

- Джимин-а, за последен път те питам. Като какво го обичаш?! 

Отново не последва отговор. 

- Това беше. 

Юнги извади рязко пръстите си, като накара по-малкия да изсъска от липсата им. Завъртя го с гръб към себе си на четири крака, разкопча ципа на дънките си и извади масивния член, който се криеше под тях. Дори не го навлажни със слюнка, директно навлезе сух в дупето на гаджето си, като го накара да раздере гърлото си от крясък. 

- Няма да ми отговориш така ли? - Шамар по задника-. Харесва ти да те наказвам, нима? - Хвана здраво косата му, а с другата ръка продължи да го шамари-. Отричаш ли, че го обичаш като нещо повече от приятел?! -. захвата върху косата на Чим се затегна повече-. - Отговори! - през зъби каза Юнги, като се заби поредно в простата на малкия-. 

- ах......хаа... Юнги-иахх! 

- Отричаш ли, че го обичаш ?! -шамар-. Отговори-. - шамар-. 

- Аахх..д-да.. о-отричам..

- А отричаш ли, че можеш без твоето татенце?! - силен шамар, който прати Чим в облаците, а зверското пробождане и дърпане на косата му го върна обратно на земята-. 

- Н-не, м- моля т-те.. не спирай-й... 

- Моли се! - шамар след шамар-. 

- М-моля т-те... 

Чим свършвайки върху тапицерията на дивана, а Юнги навътре в него, тялото му рухна изтощено. Юнги плесна за последен път нежно дупето на гаджето си и го придърпа в прегръдка. 

- Никога повече, не ме оставяй без отговор, знаеш колкото те обичам, и толкова луд мога да бъда.

- Знам, това беше невероятно. Ти си моят звяр. Обичам само теб, ревнивко. - Чим дари отсрещните устни с целувка-. Луд и влюбен в мен. 

- Ти ме направи такъв Чим. Длъжник съм ти . 

Двамата се засмяха и потънаха в сън, да, там на дивана. 

           End

<3 <3 <3 Е, това също бе краят на тази история. Отново благодаря, на хората, които отделяха време за нея! <3 <3 <3 

Crazy Love《YoonMin》Where stories live. Discover now