Пов-Yoongi
Утрото бе прекрасно. Също така както и крехкото оформено тяло на Чим, лежащо в ръцете ми. Този миг исках да го запечатам. Да останем така във вечността. Слънчевите лъчи да галят лицето му и аз да го виждам. Да диша спокойно до мен и аз да го чувам. Да бъде мой и аз да го усещам. Това за мен бе вечността. Това което вчера му сторих бе от любов. Изпепеляващата ме любов към него. Още от както бе по-малък бях луд по него. Дали това ще го проумее. Копнея да разбере любовта ми, лудата ми любов. Всичко, което искам да му дам. Да го иска. Да го приеме.
Закуската бе готова. Яйца на очи с бекон, препечени филийки и прясно изстискан сок от портокал.
Не исках да го събуждам, за това и не го направих, а кротко седнах на един от столовете в кухнята и пиех от кафето ми.
Край на POV-Yoongi
Джимин се събуди, размърдвайки се леко усети дискомфорта в задните си части. Усмихна се на това.
Почувства нещо, необичайно. Бе невъзможно втвърден. Какво се случваше? Чим не издържаше на топлия въздух в стаята, изгаряше неговият хюнг да го докосне. Да го задоволи. Но той как щеше да реагира, ако Чими бе помолил за нещо подобно?
Ръката му вече си играеше с достойнството му. Тихи мъркания излизаха от подпухналите му устни. Искаше своят хюнг Сега! Това щеше да се превърне в мръснижки навик. Нещо напираше да излезе от устните му. От тези сладки, розови устни. И това бе: „Моля те, татенце запълни ме! ". Стоновете му протестираха срещу кожата му, която настръхна мигновено. „Докосни ме..". Умолителни стонове се лееха от него докато забързваше темпото на ръката си. „Да, да, да...". Лееха се пъшкания, които малкия си мислише, че Юнги няма да чуе.
Влезе в банята и си взе душ. Облече си и слезе при него.
- Добро утро. - с присвит поглед процеди по-големия-.
- Добро да е та-..хюнг, да хюнг. -нервно се поправи-.
- Как спа? -продължи все така преценяващо той-.
- Благодаря, добре, ръцете ти са..-преглътна шумно-. Много..удобни.
- Хмм..така значи, удобни? -повдигна вежди големия-.
- Да. Удобни са. И аз.. искам..
Милиметри деляха устните им едни от други. Дъхът на Мин се сблъскваше като гръм с гръм, с този на Чим. Той от своя страна потрепна при усещането. Затвори очи, протегна се и взе ръката на неговия хюнг в своята, водейки я право към устата си. Налапвайки три от пръстите й. Юнги на свой ред, разшири очи от изненада. Знаеше, защо малкия го прави. Чим си играеше със сладките пръсти облизвайки ги. Притворените му очи му придаваха страшна гледка в момента.
ESTÁS LEYENDO
Crazy Love《YoonMin》
Fanfic"О, не не отново.. "Защо ме предизвикваш по този начин? Всеки път да крещя името ти..да скубя косата си от яд, че не мога да те имам на мига?" "Власт над твоята душа" " Побъркан от любов" Started-20.07.18 Finished-11.10.18