Cap. 11- ...

41 2 0
                                    

Ma trezesc stropită de apa. Ma ridic rapid si ma uit confuza prin camera. Era... Matt?!

Carl:Hmmmm

Eu:Matt?!

Matt:Da,chiar eu. Nu pot sa cred ca ma inseli

Eu:Te insel?

Matt:Pai...nu..?

Eu:Nu... Well,nu am fost impreuna

Matt:Hai pa,jegoșilor

M-am uitat nervoasa dupa el si m-am dat jos din pat,sa-l invat minte pe destept. Insa am simtit mana lui Carl cum ma prinde de incheietura.

Carl:Lasa-l...

Eu:Dar e-

Carl:Lasa-l...

Eu:Pff,bine

M-am dus sa imi iau o alta pijama si sa ma culc la loc.

Carl:Fac micul de jun?

Eu:Aveam de gand sa ma culc... Dar mi-am f*tut tot somnul,asa ca il facem amandoi :))

Carl:Yay ^^

M-am schimbat in alta pijama si m-am dus jos. I-am zambit dragalas am intrat in bucatarie. Am scos din dulap faina,uleiul si din frigider ouăle.

Carl:Ce facem,deci?

Eu:Clatite cu caramel si capsuni ^^

Carl:Ăm,capsuni nu avem...

Eu:Te duci tu sa cumperi? Pana atunci fac clatitele.. ^^

Carl:Ok,am fugit. Ai grija.

M-a sarutat si a plecat. Am inceput sa fac clatitele. Am luat punga de faina si am turnat intr-un bol. Grozav...am scapat pungaa...

Eu:SA IMI BAG P*LA!

Apoi am luat cofragul de oua. Am spart niste oua si le-am pus in bol,peste faina. Apoi am mers sa iau niste apa,cand am dat cu mana peste un ou din coltul mesei.

Eu:DA SA IMI BAG -.-

Am mers sa iau apa din frigider cand calc pe oul de pe jos si alunec. Ahh..mi-s ceva de groaza. Ma ridic nervoasa si ma apuc de clatite.

*dupa 30 de minute*

Carl:Ce draci s-a intamplat aici?!

Eu:Faceam clatite wa=))

Carl:Văd... =)))

Ne-am pus sa adunam si dupa am mancat. Am urcat in camera mea si m-am schimbat in niste colanti negri si un hanorac roz cu "Supreme". M-am machiat putin si m-am incaltat cu o pereche de Jordani negri si am coborat jos.

Carl: Heii,unde te duci?

Eu:Ma duc prin mall

Carl:Bun..distractie ^^

Am iesit din casă si...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Anonimul din umbraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum