1- "güzel civcivim, umudunu sakın kaybetme"

6 0 0
                                    

Bu sene sandığımdan da tuhaf geçmişti. Bir adam tanıdım, gözleri ile ateş püskürten, öyle bit adam tanıdım ki zekası ile ortalığı aleve veren. O Ateşti, o ateşti ve herkesi, her şeyi, her ne zaman isterse yakabilirdi.

Alışık olduğunuz bütün kötü çocukları unutun, alışık olduğunuzdan çok daha acımasız birisi olduğunu herkes bilirdi ama Batu sevdiği kadının karşısında bağırıp çağıran o çocuklardan hiçbir zaman olmamıştı, olmayacaktı.

Bu benim beliz ve bu da benim tanıyıp tanıyabileceğiniz en zeki suçlu ile olan hikayem.


5 ocak 2018

yeni bir yıla girmenin verdiği "yeni yıl yeni hedefler" zımbırtılarını düşünüyordum. önümde bir kağıt, elimde bir kalem kara kara düşünüyordum. hayatı boyunca plansız yaşamış biri olmak sizi hedef koymakta oldukça zorluyor. 1. yazdım kalemimin ucu ile ve aklıma ilk gelen şeyi yazmaya başladım. "1- insanları kırmamaya özen göster ve şu patavatsızlığına son ver." gerçi bu hedefimi asla yerine getiremeyeceğimi biliyordum ama umursamaz bir tavır takınıp bir satır aşağı atladım. "2- melis ile asla arkadaşlık kurma" pekala, tahminimce şuan melis kim? diye düşünüyor olabilirsiniz. şöyle anlatayım melis tam bir baş belasıdır. sürekli bana sırnaşıp duruyor ve bu beni deli ediyor. ona kısaca kunduz melis diyebiliriz.

uzunca bir süre 3. maddeyi aradım. hiç yapmadığım bir şey yapmak istiyordum, hiç tatmadığım bir hissi tatmak. "3" yazdım usulca. "3- aşık ol." sonra bakıp gülümsedim 3. maddeye çünkü duyguları neredeyse varla yok arasında olan birisi için imkansıza yakındı bu his. 4. madde ise 3.den sonra hemen aklıma düşmüştü. ve sonra önceki yaptığım gibi usulca "4" yazdım." 4-kimseyi kaybetmekten korkacak kadar çok sevme." her ne kadar 3. madde ile çelişse de bazı kayıplar büyüktür ve aslında ben de büyük bir kayıp vermiştim, Babamı, bana bisiklet sürmeyi, çoğu zaman üzüldüğümde yeniden gülmeyi hatırlatan adamı kaybedeli 5 sene oldu. 12 yaşımdan beri üzüldüğümde yeniden beni güldürecek bir güç yok. muhtemelen olmazda ama Babam derdi ki "güzel civcivim, umudunu sakın kaybetme ve büyüdüğünde seni seven insanlarla ol. unutma beliz'im, bir gün öyle biri ile tanışacaksın ki tek bir gülüşü senin başını döndürecek ve o kişi bir damla dahi göz yaşı akıtırsa o göz yaşını kendi göz yaşından daha çok önemseyecek ve o yaşları onun gözünden hemen silmek isteyeceksin."


hatırladıkça onun sözlerini sanki hiç çözülmeyecek bir düğüm olurdu kalbimin tam ortasında ve ben bunu boğazımda hissederdim. babasının civcivi göz yaşlarını asla silmezdi çünkü babası da öyle ima etmemiş miydi.. babası gelecek ve onun biriken bütün göz yaşlarnı silecekti.

CRİMİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin