Arkadaşlar öncelikle bu öylesine yazılmış bir şey okursanız ne mutlu bana. Ben bu hikayede geleceğe gitmek istiyorum. Bir 5 yıl sonrasına. Neyse artık başlıyorum. Öptüm aşkkuşlarım 😍😘
5 YIL SONRA
Her şey normal gidiyordu. Tabi konu biz olunca ne kadar normal olabileceğini biliyorsunuz işte. Çete bizi affetmişti. Alikuşum ile çok mutluyduk. Gerçi arada "sırık" rahatsız etmiyo değildi.
Bizimkilerle parkta oturuyorduk. Gökkuş elinde telefon Merve'sini stalklıyodu. Aa ben size söylemeyi unuttum Gökkuş ve Merve nişanlandı. Sinankuşum ve Ece tekrar sevgili oldu. Oğuzkuşum ise İrem ile evlenme planları yapıyo. Biz mi? Biz Ali ile sadece sevgiliyiz hâla.
Alikuşumun omzuna yatmış parmağımı gamzesine sokuyordum. Sonra bir anda Ali bana
A:"Küçük titan ben akşam seni istemeye gelicem" dedi. Ben daha tepki vermeden Oğuz,Sinan ve Gökhan aynı anda "Ne!?" dediler.
A:"Ne bağırıyonuz lan. Sonsuza kadar sevgili mi kalıcaz yani?" dedi. Haklıydı aslında gamzesine parmak soktuğum.
A:"Eee ne dersin Yaprak'ım" dedi. "Haklısın Alikuşum da babam ne der bilemedim şimdi." dedim doğal olarak sonuçta babama birazdan Ali beni senden isteyecek diyemezdim.
A:"Merak etme küçük titan,babanın haberi var bile. Hatta kendisi dedi gel iste diye." diyince çok şaşırdım.
"Peki sayın Gamen acaba bana neden şimdi söylüyosun? Hem sen tek başına mı isteyeceksin beni? Ailen olmayacak mı?". Ailesi gelmezse tuhaf olurdu sonuçta kendi kendine mi isteyecek canım Allah Allah.
G:"Biz ne güne duruyoz lan burda? Ben isterim seni Ali'ye." dedi çok şaşırmıştım taa ki cümlesini devam ettirene kadar.
G:"Gerçi istemek istemiyorum, sonuçta evlenince şey yapıcaksınız. O yüzden olmaz Ali sana Yaprak'ı isteyemem. O benim kız kardeşim onu bece-" Evet doğru tahmin kafasına Ali tarafından bir şaplak yemişti.
A:"Düzgün konuşsana lan. Sen sanki evlenmeyeceksin, evlenince şey yapmayacaksın. Salak salak konuşma. Geliceksin ve Yaprak'ı bana isteyeceksin."
O:"Ali ben de senin annen olurum olur mu?" dedi yine Oğuzluğunu yaparak.
S:"Kes lan gevşek." deyince hepimiz gülmüştük. Saate baktım ve hemen ayağa fırladım.
A:"Nereye küçük titan?"
Y:"Ne demek nereye Alikuşum? Bir saat sonra istemeye geliceksin beni. Napalım beni istemeye beraber mi gidelim yani? Neyse kaçtım ben. Öpüyorum çok, akşam görüşürüz." Eve giderken adımlarım birbirine karışıyodu. Alikuşumla evliliğe doğru bir adım atmıştık. Ben 1 sene içinde Yaprak TEKELİOĞLU olucaktım. Düşüncesi bile güzel. Ben bunları düşünürken çoktan eve gelmiştim bile.Dolabımın karşısına geçmiş siyah pantolonumun üzerine hangi tişörtümü giysem diye düşünüyordum.
Anakraliçe:"Canım kızım hâla hazırlanmadın mı? Ne bekliyosun? Giysene şu elbiseni."
Y:"Ne elbisesi anakraliçem ya. Alt tarafı bizim çocuklar gelicek yani."
Anakraliçe:"Bebeğim farkında mısın ama sözleniceksin. Söz günü pantolon mu giyilirmiş?"
Y:"Anakraliçe istersen pembe gömlek bile giyerim şuan ama sakın bana elbise giydirme."
Anakraliçe :"Peki kızım peki. O zaman şu sarı gömleğini giy hem çok da şık. Saçını da kıvırtalım biraz da güzel çık Ali oğluşumun karşısına." Evet anakraliçeye söz geçirmek çok zordu ama bugün uğraşmayacaktım sonuçta bana elbise giydirmeyerek beni şaşırtmıştı. Sarı gömleğimi giyip kendimi anakraliçenin ellerine bıraktım. Saçlarımı hafif kıvırttıktan sonra tamamen hazırdım. O değil de ben kahveyi nasıl yapıcaktım? Tam o sırada kapı çaldı. Ben de hemen koştum ve kapıyı açtım. Karşımda lokum tutan Gökkuş, çikolata tutan Sinankuş, pizzayla gelen Oğuzkuş görmemle kahkahayı patlattım.
Y:"Oğuzkuşum bu ne?"
O:"Yolda gelirken canım çekti,baktım bunların da eli dolu dedim ben de pizza götüreyim."
Y:"Anladım. Ee Ali nerde?"
G:"Aa biz önce onun evine gidicektik onunla beraber gelicektik. Tamamen unutmuşum." Tam o sırada telefonum çaldı. Arayan Ali'ydi.
A:"Alo, küçük titan. Kusura bakma geç kaldık. Gökhanlatın gelmesini bekliyorum ama hâla gelmedi sığırlar. Merak etme hemen onları arayıp 5 dakikaya uçuyorum yanına."
Y:"Şey Ali, çocuklar seni unutup gelmişler. Sen daha fazla bekleme gel hadi."
A:"Gerizekalı bunlar bak valla. Taner amca kızdı mı?"
Y:"Daha içeri almadım onları sen gelmeden de almam. Kalsınlar kapıda sığırlar." Bunu dedikten sonra bizimkilere dil çıkarıp kapıyı kapattım.
A:"Tamam küçük titan. Geliyorum 2 dakikaya. Seni seviyorum..." Benim bir şey dememi beklemeden kapatmıştı. Sesi çok heyecanlı geliyordu. Sanırım ne yaptığını bile bilmiyorum. Gamenin benim...İlk bölüm biraz kısa biliyorum ama yeniyim, o yüzden yavaş yavaş alışıcam artık. Bir sonraki bölüm görüşürüz.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K-3 (5 Yıl Sonra-Romantik)
Teen FictionÇetenin 5 yıl sonraki daha romantik hâllerini yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. 💕 Beni takip etmeyi unutmayın.