Üzgünüm her şey için...
Gece Ali ile çocuğumuz olursa adını ne koyacağımızı bile düşünmüştük. Harika bir geceydi. Sabah kalkınca duş alıp üstüme bir şort ve askılı tişört giydim ve yatağa oturup telefonla oynamaya başladım. Ali de üstüne bir şeyler giyip yanıma oturdu.
A:"Napıyosun küçük titan?"
Y:"Hiç öyle takılıyorum instagramda." Ali yaklaşıp yanağımı öptü. Tam o anda gördüğüm şeyler şaşırarak bağırdım.
Y:"Aaa! Barış ile Derin evlenmişler dün akşam."
A:"Aşkım niye bağırıyosun, korktum."
Y:"Ayy Ali kuşum bir an öyle şaşırdım da ondan bağırdım. Özür dilerim."
A:"Özür dilemene gerek yok güzelim. Hadi gel aşağı inelim de kahvaltı hazırlayalım. Dün onlar hazırlamıştı, bugün de biz yapalım." Beraber aşağı indik ve sofrayı hazırladık.
A:"Yaprak, bu sığırlar pat diye dalıyolar odaya ama ben bunları uyandırmak için odalarına giremem."
Y:"Haklısın Ali kuşum da, ben de giremem ki. Uyanmalarını beklersek her şey soğur. Mecburen kaldırmamız lazım."
A:"Sen de önceden pat küt dalardın odaya. Şimdi ne değişti Yaprak hanım?"
Y:"Kızlarla ilk beraber kaldıkları gecelerden bahsediyosan onlar kontrol amaçlıydı. İlk beraber kalışlarında ne yapmışlar ona baktım. Yani gerçekten sevdikleri için normalce yatıyolardı, eğer uygunsuz bir pozisyon görseydim sevgilerine inanmaz ve onları ayırırdım."
A:"Küçük titan, sen ne kadar kıskançmışsın be."
Y:"Yaa öyleyimdir. Neyse gidiyim de Eceleri kaldırıyım ilk önce." Üst kata, Sinan ile Ece'nin odasına çıktım. Önce kapıyı tıklattım. Ses gelmeyince içeri girdim. Birbirlerine sarılmış o kadar tatlı uyuyorlardı ki uyandırmak istemedim. Fakat kahvaltı yapmamız gerektiği için yanlarına yanaştım.
Y:"Ece, Sinan kuşum. Hadi kahvaltı hazır." İkisi de kıpırdamamıştı. Ben de üstlerine aslında daha çok Sinan'ın üstüne atladım, Ece'ye kıyamam ezilir falan.
Y:"Günaydııın!"
E:"Yaprak, napıyosun?"
S:"Birtanem, çocukluğumuza mı döndük?"
Y:"Napıyım Sinan kuşum? Kapıyı çaldım duymadınız, seslendim kalkmadınız ben de atladım öyle."
E:"Hadi kahvaltı yapmamız lazım. Daha gezicek yerlerimiz var." Kalkıp Oğuzların odasına geçtim. Onların üstüne atlayamazdım. İrem hamile sonuçta.
Y:"Oğuz! Kate Upton geldi! Kapıda seni bekliyo, çabuk kalk!" Oğuz bir anda yataktan fırlayıp yere yapıştı. Bu duruma şaşırmadım ama İrem'e bakınca onun da pek farklı bir durumda olmadığını gördüm. İrem de seviyordu Kate Upton'ı ama bu kadar olduğunu bilmiyodum.
O:"Nerde hani? Çabuk götür beni ona!"
Y:"Şaka yaptım ben uyanmanız için. Hadi kahvaltıya. Ben de gidiyim Gökhanları uyandırıyım."
O:"Yaprak, ben uyandırabilir miyim?"
Y:"Benim için hava hoş ama çabuk ol." Oğuz koşarak Gökhan ile Merve'nin odasına daldı.
O:"Gökhan! Sen beni nasıl aldatırsın ya! Ayrılıyoruz bitti!" Kız sesiyle söylediği bu cümlelerden sonra Gökhan ile Merve aynı anda kalktılar.
G:"Aşkım, yemin ederim ben seni aldatmadım!"
M:"Nerde az önce bağıran o kız Gökhan!?"
Y:"Tam olarak burda Merveciğim." Oğuz'u ensesinden tutup önlerine ittirmiştim.
G:"Ulan şerefsiz! Şimdi sıçtım senin ağzına gel buraya!"
M:"Gökhan, küfür etme!" Gökhan Oğuz'u kovalıyo, Merve de arkasından bağırıyordu. Aşağıya indiğimde Ali'nin etrafında dönüyolardı. Gökhan yakalarsa çok fena yapıcaktı.
A:"Aaa! Yeter be! Oturun şu masaya. Canımı sıkmayın. Büyüyemediniz hâla." Herkes susup masaya oturdu. Kahvaltımızı yapıp havuza girdik. Çok fazla yüzünce yoruldum ve havuzdan çıktım.
A:"Aşkım, yüzüyoduk neden çıktın?"
Y:"Çok yoruldum, belki sonra girerim. Siz keyfinize bakın." Odama çıkıp kısa bir duş aldım ve üstümü giyindim. Biraz acıktığımı hissedince mutfağa gittim. Ben merdivenlerden inerken Ece içeri girdi. Bir anda düşücek gibi oldum.
E:"Yaprak! İyi misin? Neyin var?"
Y:"İyiyim merak etme. Başım döndü biraz."
E:"Ali'yi çağırıyım mı?"
Y:"Hayır hayır telaş yapar şimdi. İyiyim ben gerçekten. Acıktım biraz ondan oldu kesin." Mutfağa girdim. Kendime ekmek arası bir şeyler hazırlayıp salona geçtim. Herkes içeriye duş almaya girmişti. Ben de kalkıp onlara da sandviç hazırladım. Hepsi tekrar salona inmişti.
A:"Yorgunluğun geçti mi bebeğim?"
Y:"Birazcık geçti ama çok uykum var. Uyursam daha iyi olucak."
G:"Daha akşama çok var ne uyuması? O kadar mı yoruldun?"
Y:"Sıcak ya ondan dolayı da bir ağırlık var üstümde sanırım o yüzden Gökkuşum."
M:"Sandviçleri yiyelim de dışarı çıkalım bir şeyler içmeye tamam mı?" Herkes olumlu anlamda kafasını salladı. Ekmeğimden bir ısırık aldım. Hiç yiyesim gelmedi. Midem bulanmaya başladı. Hemen tuvalete koştum ve kusmaya başladım.
A:"Yaprak, iyi misin?"
Y:"Ben iyiyim Ali, sen git içeri."
A:"Saçmalama Yaprak. Hallettin mi sen, bitti mi?" Kafamı aşağı yukarı salladım.
A:"Tamam gel elini yüzünü yıkayalım." Ali elimi yüzümü yıkayıp kuruttuktan sonra beni odamıza götürdü. Yatağa yatırdı ve saçlarımı okşamaya başladı.
A:"Bir şey ister misin? Kızları çağırıyım mı? Hastane, hastaneye mi gitsek?"
Y:"Hastaneye gitmeye gerek yok aşkım. Biraz uykum var ama kızları çağırsan da güzel olur. Sen de kalabilirsin. Fark etmez." Tam o anda kapı tıklatıldı.
E:"Yaprak, Ali! Girebilir miyiz?"
G:"Neden soruyosun ki, tabiki girebiliriz." Hepsi bir anda odaya dalmıştı.
M:"Kusura bakmayın ya, Gökhan işte. Yaprak iyi misin?"
Y:"İyiyim merak etmeyin."
A:"Beyler, hadi biz çıkalım. Kızlar otursun. Kızlar siz de çok durmayın. Uykusu var Yaprak'ın tamam mı?" Ali alnımı öpüp çocuklarla birlikte odadan çıktı.
M:"Ne oldu bir anda öyle sana?"
Y:"Hiç anlamadım gerçekten. Bir anda midem bulanmaya başladı. Sabahtan beri kendimi hâlsiz hissediyorum."
İ:"O bana da çok oluyo biliyor musun? Hamilelikten dolayıymış."
E:"Bir dakikaaa! Yaprak yoksa hamile misin?"
Y:"Ayy bilmem!"
M:"Eee nasıl anlıcaz? Doktora mı gitsek?"
E:"Birtane hamilelik testi var ya ondan alalım, olmaz mı?"
İ:"Ondan bende var. Neden yanımda ondan taşıdığımı sormayın anlatamam. Bekleyin odadan alıp geliyorum." İrem odaya gitmişti. İçimi bir heyecan kaplamıştı. Gerçekten hamileysem bu çok güzel olurdu.
M:"Bence sen kesin hamilesin Yaprak!"
İ:"Geldiim! Al bakalım Yaprakcığım!" Test çubuğunu alıp tuvalete gittim. İşimi halledip dışarı çıktım.
Y:"E hani bir şey yok bunda."
E:"5 dakika beklemen lazım." Hayatımdaki en uzun 5 dakikaydı. Bekliyorum bekliyorum geçmiyo derken Merve bağırdı.
M:"Hamile misin?" Testi yüz hizama çıkardım ama gözlerimi açmadım. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi açtm.
E:"Yaprak, sonuç ne?"
Y:"Değilim..." Üzülmüştüm. Hamile olduğumu sanmıştım. Elimdeki testi tuvalete bıraktım ve kızların yanına geldim.
M:"Sakın üzülme tamam mı? İllaki olur."
Y:"Biliyorum, birazcık üzüldüm o da geçti."
E:"Neyse biz çıkalım da sen uyu bari."
Y:"Teşekkür ederim kızlar. Sizi seviyorum."
İ-M-E:"Biz de seni seviyoruz." Kızlar çıktıktan hemen sonra uyumuştum.~ALİ'DEN~
Kızları bırakıp çocuklarla salona inmiştik. Televizyon izlemeye başladık. Kızlar 20 dakikadır Yaprak'ın yanındaydı. Aradan 5 dakika daha geçmişti ki kızlar salona geldiler. Yüzleri düşüktü.
A:"Kızlar, bu suratınızın hâli ne? Yaprak kötüleşti mi yoksa?"
E:"Hayır hayır. İyi o merak etme. Uyuyo şuan."
A:"İyi o zaman. Ben de yukarı çıkıyorum yatıcam. Siz isterseniz çıkın dışarı. Bizi boşverin bugünlük." Yukarıya çıktım. Odaya girip Yaprak'ın yanına yavaşça oturdum. Eğilip anlını öptüm.
A:"O kadar güzelsin ki, öpmeye bile kıyamıyorum." Çok sessizce söylemiştim. Yaprak hafif kıpırdanınca yataktan kalktım. Benim de uykum gelmişti. Tuvalette işimi hallettikten sonra yatıcaktım. Tam giderken Yaprak bileğimden tuttu.
Y:"Ali, saat kaç?"
A:"21.05 güzelim. Uykun varsa uyuyalım beraber."
Y:"Uykumu almışım aslında. 45 dakikalık uyku iyi geldi. Biraz film izleriz olur mu?"
A:"Tamam olur. Ben tuvalete gidiyorum, sen de film beğen. Hemen gelicem." Tuvaletimi yaptım, ellerimi yıkarken lavabonun yanında bir şey gördüm. Elime alıp inceleyince onun bir hamilelik testi olduğunu anladım. Yaprak hamilelik testi yapmıştı. İnanmıyorum, bana nasıl söylemedi. Hemen cebimden telefonumu çıkarıp internetten hamilelik testinin nasıl olduğuna baktım. Çift çizgi hamile anlamına geliyormuş. Hemen testi düz çevirip baktım.
A:"ÇİFT ÇİZGİ!" Yaprak hamileydi. Hemen tuvaletten çıktım.
A:"Bana ne zaman söylicektin aşkım bunu?"
Y:"Aa test... Aşkım kızlar midem bulanınca dediler bak bakalım hamile misin diye ben de denedim ama iki tane eksi çıktı. Hamile değilmişim yani."
A:"Yaprak çift çizgi hamile demek. HAMİLESİN YAPRAK! BABA OLUYORUM BEN BABAA!"
Y:"NE?! Hamile miyim? HAMİLEYİM, BEBEĞİMİZ OLUYO! ANNE OLUYORUM!" Yaprak yataktan kalkıp dudağıma yapıştı ben de anında karşılık verdim ve onu kucağıma aldım. Hiç nefes almadan öpüşüyorduk. Anında kapı açıldı.
G:"Niye bağırıyosunuz, iyi misi- Çok iyisiniz evet görüyorum. Oğlum madem öpüşüceksiniz neden bağırıyosunuz?"
A:"Gökhan, Yaprak hamile! Baba oluyorum ben!"
G:"Ne!? İnanmıyorum! Oğuz, Sinan, Merve, Ece, İrem! Yaprak baba oluyo, Ali hamileymiş!"
O:"Ali mi hamileymiş? O nasıl oluyo lan?"
Y:"Ben hamileyim ben! Anne oluyorum!" Yaprak mutluluktan ağlamaya başladı. Fark ettim ki ben ondan önce ağlamaya başlamışım bile. Daha sonra herkes bir anda bağırmaya başladı. Hepimiz sarıldık ve ağlaştık. Ben hayatımın tek anlamıyla evlendim ve şimdi de ondan çocuğum oluyordu. Ben daha ne isterim ki?Sizi çok seviyorum 💜💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K-3 (5 Yıl Sonra-Romantik)
Подростковая литератураÇetenin 5 yıl sonraki daha romantik hâllerini yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. 💕 Beni takip etmeyi unutmayın.