Witam Was serdecznie w czwartym dniu szkoły!Chwalcie się gdzie poszliście. A może już skończyliście szkołę?
Ja właśnie zaczęłam rok w szkole średniej, więc jeszcze trochę się pomęczę.
Jak to się mówi... nowy rok, nowa ja. 🤣
Stwierdziłam, że trzeba nieco odświeżyć profil. Dlatego mam tutaj nową alter ego.
I tym aktem, chcę podsumować "poprzedni sezon".
Jestem tutaj od ponad półtora roku i kiedy zaczynałam, naprawdę nie sądziłam, że uda mi się chociaż trochę wybić. Jakieś 55 obserwujących to nie jest wiele, ale dla mnie znaczy bardzo dużo, każda osoba, która chociaż na chwilę tutaj zerknie ma znaczenie.
W dobie dzisiejszego internetu nie łatwo jest zostać zauważonym, czy rozpoznawalnym, ponieważ (to może być trochę okrutne) jest mnóstwo osób takich jak Ty. Oczywiście nikt nie posiada identycznego stylu kreski, ale ludzi z stronami o podobnej tematyce są tysiące.
Niektórym moje prace podobają się bardziej, innym mniej, ale mnie cieszy to, że po prostu kto kolwiek zwraca na nie uwagę.
Artbook, który właśnie czytasz osiągnął już 12 tysięcy wyświetleń! A najbardziej cieszy mnie to, że widzę, że tu wracacie! Jesteście, prawie że na bierząco, nawiązujecie ze mną kontakt, składacie zamówienia, a niektórzy rozpoznają mój rysunek np. na Facebooku.
Póki co, mój fanpage i instagram stoi w miejscu, ale mam nadzieję, że i tam może kiedyś coś się uda, a jeśli tutaj coś się udało, daje mi to wielką motywację, żeby kontunować to, czym się zajmuję.
❤❤❤
Ten rodział kończy tą książkę, ALE NIE MARTWCIE SIĘ!
Zapraszam Was gorąco na drugą część!
RYSUNKI SZALONEJ 2! 👩🏻🎨🌌
(Bo najprościej, hah)
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i dalej będziecie mi towarzyszyć! ❤
DZIĘKUJĘ WAM JESZCZE RAZ!!!
Wasza Mss Mss 😘💘
CZYTASZ
Rysunki Szalonej [STAROĆ]
RandomTwórczość rysunkowa: komiksy, kwiatuszki, szkice, superbohaterowie i wiele innych Zapraszam do mojego świata! (PSST...PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA! Zajrzyj do specjalnego rozdziału) Instagram: liaju_art Oraz Instagram: liaju.ka 14K wyświetleń 2K gwiazdecze...