İŞ YEMEĞİ

159 10 0
                                    

Sabah erken kurduğun alarm la kalktım. aşağıya kahvaltıya indiğimde babamı masada gazete okurken buldum

"Günaydın" dedim başını gazeteden kaldırmadan

"Günaydın prenses" dedi. Karşısına geçip oturdum ve tabağıma kahvaltılıkları yerleştirir iştahla yemeye başladım.babam tabağındakileri bitirdiğinde bana doğru bir kredi kartı uzatıp

"İstediğin gibi kullan,sınırlarını biliyorsun" dedi ve göz kırpıp evden ayrıldı.bende masadan kalkıp odama çıktım siyah mini bir şort üzerine de beyaz bir tshirt geçirdim.saçlarıma maşaya şekil verdikten sonra küçük kol çantamın içine telefonumu cüzdanımı atıp evden çıktım.Telefonumu çıkarıp taksinin numarasını tuşlayıp adresi verdim.2 dakika sonra önümde duran taksiye atlayıp büyük avm nin yolunu tuttum.

Avm ye geldiğimde hiç değişmemişti.sabahın erken saatleri olmasına rağmen kalabalıktı.Bu sefer her zaman kullandığım mağazalar yerine daha şık elbiselerin bulunduğu vitrinlere göz gezdirdim.en sonunda bir mağazaya girip etrafa bakılmaya başladım,askılarda dolaşırken bir kızın elinde tuttuğu mini derin sırt dekoltesi siyah düz bir elbise dikkatimi çekti ve o yöne doğru yürümeye başladım. yarım saattir bekliyorum elindekini ne alıyo ne bırakıyor vay arkadaş!

Oh be en sonunda bıraktığı adkılıktan elbiseyi sahiplenircesine elime alıp,kasaya doğru ilerledim.

Elbisenin parasını ödedikten sonra.mağazdan ayrıldım tekrar taksi çağırıp evin yolunu tuttum.Aklıma sabahtan beri hiç bakmadığım telefonum gelince hışımla çıkarıp elime aldım.yuhh be 6 saattir o kocaman avm de vaktin nasıl geçtiğini anlamamışım. Babamın bahsettiği yemeğe 2 saat kalmış hazırlanmam için yeterli bir süre.taksiden indikten sonra eve girip evdeki hizmetlilere selam verdikten sonra odama çıktım.babam daha gelmemişti anlaşılan.Vakit geçirmek için dizüstü bilgisayarımı yanıma alıp baalkona çıktım.manzara cidden çok güzeldii. Günlerdir girmediğim Facebook um aklıma gelince,siteye girip.bildirimlerime baktım.oyun istekleri falan filan ve tam 16 tane mesaj vardı.içimde kelebekler çoşkulu bir şekilde sevinç dansı yaparken mesajlara tıkladım. Ve sevinç dansım o an yarıda kaldı.hepsi en yakın arkadaşım Dilaradandı..hay aksi şeytan !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

İş yemeğine 1 saat vardı hazırlanmak için kıyafet dolabımın karşısına geçtim ve yeni aldığım siyah mini derin sırt dekoltesi elbisemi üzerime geçirdim. Siyah saçlarım elbiseme gayet iyi uyum sağlamıştı.Siyah gözlerime siyah kalem çekip bıraktım. Dolgun dudaklarımı hafif parlatıcıyla belirginleştirdim. İşte hazırım!

Aşağıdan babamın sesini duyduğumda siyah platform ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve aşağıya doğru yöneldim. Babam beni görünce gözleri büyüdü ve çok güzel ve şık göründüğümü söyledi. Babamın giydiği zarif takım elbisesiyle benim siyah asil elbisem çok uyumluydu. Bu akşam güzel bir baba kız ikilisi olucaz. Evden çıktık ve arabaya bindik.

Arabada sessizlik hakimdi babam arabayı durdurduğunda geldiğimizi anladım kulağımdaki kulaklıkları çıkartıp arabadan indim. Büyük ve gösterişli bir restoranta gelmiştik. Babamın koluna girdim ve restorana doğru ilerledik. İçeri girdiğimizde rezervasyonlu masamıza yönelttiler. Masada ak saçlı babamdan biraz büyük bir adam oturuyordu.

"Oo berat bey merhabalar" dedi ak saçlı adam. Ardından bana bakıp süzdükten sonra "Bu genç bayan??" Diye sordu

Babam "öykü,kızım.öykücüm bu da şirketimizin ortağı Tarık bey" dedi bende gülümsedim ve elimi uzattıp "merhaba efendim,memnun oldum"dedim

Elimi sıkıp "bende öykücüm" , "e hadi buyrun geçelim" dedi ve ben babamın yanına oturdum Tarık amca da babamın karşısına.onlar muhabbete çoktan başlamışlardı.Aradada bir soru bana yöneltildiğinde kafamı daldığım tabağımdan kaldırıp Tarık amcaya baktım.

"Öykü senin lise son olduğunu duydum,stres falan varmı.geçen sene benim oğlum da bitirdi.üniversiteyi okumasını istemiyorum.şirketimizin yeni varisi olması daha uygun.sen ne düşünüyorsun?.bence babanın ardından yine ortaklığımızı seninle devam ettirebiliriz"

"Ben emin değilim,ama şirkette çalışmak isteyeceğimi düşünmüyorum.daha çok müzik üzerine bişeyler yapmayı planlıyorum" bundan hoşnut olmamıştı sanırım yüzü düştü babam bu durumu görünce "ama dediği gibi daha emin değiliz" dedi ve durumu kurtardı..Tarık amca anlayışla başını salladı.

"Ahh Arda nerde kaldı,yine geç kaldı eşek sıpası" diye söylenmeye başladı Tarık amca. Bencede geleli 15 dakika oldu bee yuh.insanda saygı denen bişi olmayınca.allah ın hödüğü.kesin apaçi bak demedi demeyin.NewYork apaçisi..

Arkamdan bi ses "biraz geç kaldım kusuruma bakmayın,işim anca bitti " dedi. Ve karşımdaki sandalye çekildi.kafamı kaldırıp baktığımda ise..Ohanziiii..

Amanınn

YAVRUMSENHANGİGEZEGENDENSİN? Aman tanrım!,dedim (:D)

"Merhaba efendim ben Arda" deyip babamla selamlaştılar. Babam benim bişi söylemediğimi anladığında kolumu dürttü bende hemen elimi uzatıp

"Merhaba bende öykü" dedim o da "memnun oldum öykü." Deyip elimi sıktı

'Boşver sen onu sevgilin var mı?'

'Ya da onu da boşver biz evlenelim'

'ama bk bn çck istemem'

'Londra da yaşarız'

'Öyle eve geç gelmek falan da yok,boşarun'

İki garson masayı donatmaya başladığında babam Arda ile muhabbet ediyordu. Arda'ya bakmaktan sıkılmıştım azıcıkda konuşmalarına kulak misafiri oldum. Arda'nın üniversite okumak istediğini öğrendim. Her neyse..

Tabağımızdakiler bittiğinde Arda'nın telefonu çaldı özür dileyerek dışarı çıktı. Tarık amca arasından söylensede bir süre sonra sustu. Lavaboya gitmek için müsade istedim ve lavaboya doğru yöneldim. O sırada Arda'nın duvar kenarında bir kızla konuştuğunu gördüm. Beni görünce kıza bir şeyler söyleyip yanıma geldi ve kolumu çekiştirmeye başladı.

"Ne yapıyorsun!"

"Heyy sana diyorum!"

"Bir dakika sakin olur musun?"

Oflayarak arkasından yürümeye devam ettim. Restoranın arkasına geldiğimizde beni kenara çekti ve

"BUGÜN BENİM SEVGİLİMSİN!" dedi.

............................................................................................................................

Selam :) evet Yb de Arda ve öykü tanışıyor ve hikayenin konusunu öğrenmek üzerleriniz. Multiemedyada öykünün elbisesi var :)) öpüldünüz :*

KAMUFLAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin