Y/N Povestește
Astăzi este sâmbătă. M-am trezit și am văzut ca Jungkook nu este în spatele meu.
De obicei in weekend-uri, nu are de lucru.
Am făcut o baie si mi-am luat un plover cu blugi. Am coborât jos și am văzut că Jungkook nu este acolo.
Am preparat micul- dejun și am început să mănânc. După ce am mâncat. Mi-am spălat vasul.M-am dus in living schimband canalele tv , urmarind drame coreene. După ceva timp usa se deschise . Era Jungkook .
Am închis televizorul si m-am uitat la el.Y/N: Jungkook!! Unde ai fost?
Jungkook : Nu este treaba ta!! Tu nu trebuie să stii tot!
El avea mirosul unui parfum de fete.El m-a împins afară din calea lui și a intrat în cameră. Atunci am intrat în cameră și am luat hainele murdare ca să le spăl. Le-am dus la mașina de spălat și am început să pun hainele in el. În timp ce faceam asta, am observat urme de ruj pe cămaşa lui Jungkook. Am șocat . El mă înșeală? Am decis să îl confrunt . Am luat cămasa cu mine. Cand am intrat in camera l-am văzut pe Jungkook acolo. El deja facuse un dus.
Y/N: Jungkook
Jungkook :Ce?
El ma întreabă enervat.
Y/N: Ce este asta??
Am spus și i-am arătat urmele de ruj.El rânjea în timp ce se uita la cămaşă. Atunci el sa uitat la mine.
Jungkook : Treaba ta este sa speli asta, nu sa pui intrebari despre ea . Ai inteles??
Y/N: Dar Jungkook-
Dintr-o data mi-a apucat brusc barbia.
Jungkook : Ti-am spus daca ai înțeles?
Am dat din cap aprobator. Asta e prima data cand el imi face asta mie. El mi-a dat drumul la barbiei și a luat cămașa de la mine.
Jungkook : Serveste-mi micul-dejun!
El mi-a ordonat. Am coborat în bucătărie unde Jungkook era. I-am servit micul- dejun și el a inceput să mănânce. Atunci am văzut o mușcătură pe gâtul său . Să-l întreb despre asta ?? Desigur că da ! Sunt soția lui și am toate drepturile să-l întreb despre asta.
Y/n: Jungkook !! Ce este asta ?
Am spus arătând spre mușcătură . Fără să se uite spre mine, el a răspuns.
Jungkook :Ești oarbă sau ce ?? E o mușcătură . Dacă eu nu am probleme cu asta , care e problema ta ??
Y/n: Dar Jungkook sunt soția ta !! Am toate drepturile sa știu despre asta .
El se uita la mine pentru o secunda , se ridica de pe scaunul său . Atunci el mă plesnește . Mi-am pus repede mana peste obrazul unde el ma plesnit.
Jungkook : Oprește-te din a-mi pune întrebări stupide !!! Nu sunt nevoit sa-ți spun ție tot !
El se așează înapoi iar atunci m-am dus în camera noastră. Am încuiat usa și m-am asezat pe podea. Am început să plâng.
Y/N : De ce imi face asta mie ?
Timpul trece (15 minute mai tarziu )
Y/N povestește
Mi-am șters lacrimile și m-am ridicat. Am ieșit din cameră si l-am văzut pe jungkook uitânduse la tv in living . M-am dus in bucatarie si am luat vasul său si paharul. Mi-am facut calea mea pana la ghiuveta si le-am spălat. Încă mă gândeam la acel incident . De ce el se ascunde in halul asta ?
Aceasta carte nu este a noastră, toate drepturile sunt rezervate lui Baby_Nochu .
Thank you Baby_Nochu for permision, Saranghae ❤
CITEȘTI
~My evil playboy husband~ [ TRADUCERE ]
FanfictionTotul era in regula intre Y/ N si soțul ei Jungkook. Dupa 1 an de căsătorie, Jungkook devine rece față Y/N . El începe sa aduca fete in fiecare seara. Jungkook incepe sa devina posesiv. Y/ N nu-l poate părăsi pentru ca este o orfană. Ea nu are pe...