Partea VI - Febră

513 42 5
                                    

Jungkook povestește

Ne-am dus spre mașină, am coborât scaunul , ne-am așezat și am început să conduc.

Y/n : Mulțumesc foarte mult pentru azi...

Jungkook: Chiar și loviturile?

Y/n :Nu !! Am vrut să zic, cina ...

Jungkook:Bine...

Ea nu mi-a raspuns. Dupa 5 minute m-am uitat la Y/n și am văzut că doarme. Arată drăguț ... După cateva minute am ajuns acasă . Am coborât scaunul pentru mine si Y/n . Am deschis ușa mașinii și am luat-o pe y/n ,ușor, astfel încât să nu o trezesc. Am deschis ușa cu piciorul și am dus-o în cameră . Am pus-o în pat, i-am dat papucii jos și am învelit-o cu o pătură . În seara asta nu mă voi duce nicăieri și nu voi aduce vreo fată. M-am dus sa fac o baie. Îmi purtam hainele. Purtam un tricou și un short. M-am așezat în spatele Y/n-ei. Mi-am luat telefonul și am început să vorbesc cu niște fete. După ceva timp, am auzit-o pe Y/n bombănind .

Y/n :Te iubesc Jungkook...

Am zâmbit . I-am mângâiat părul și i-am sărutat fruntea .

Jungkook: Și eu te iubesc Y/N - aah !

Ea și-a deschis ochii și se uită la mine . S-a ridicat din pat. Si-a luat halatul și s-a dus catre baie. Dupa 10 minute ea s-a întors purtând o bluză și un short. A început să meargă departe.

Jungkook: Unde te duci ??

Y/n : În camera cealaltă ...

Jungkook: De ce ??

Y/n : Mă gandesc ca vor veni fete aici...

Jungkook: Nici una nu va veni !!! Acum vino...

Am batut cu palma în pat .

Y/n : Bine...

Ea a venit ușor spre pat și s-a așezat. Oare să-i dau telefonul??? I-am luat telefonul și i l-am dat .

Jungkook: Doar 10 minute !!

Y/n : Mulțumesc...

Ea a zâmbit la mine

Jungkook:Da !

Ea la luat bucuros iar atunci am început să vorbesc cu fetele mele.

Y/n povestește

Am început să vorbesc cu Wonwoo oppa. El e prietenul meu dar el e precum fratele meu mai mare . Și el e orfan. Jungkook îmi cere telefonul înapoi.

Jungkook: Cele 10 minute s-au terminat ! Dă-mi telefonul înapoi acum !!

Y/n : Bine ...

Am spus cu o voce tristă și i l-am dat înapoi.

Jungkook: Bine !! Acum du-te și te culcă!!

Y/n : Bine...

Jungkook povestește

I-am luat telefonul și i-am spus să se culce . Am decis să-i verific telefonul. Am văzut un mesaj de la Wonwoo , prietenul Y/n -ăi. Ce naiba !! Sunt mesaje recente . L-am blocat și i-am șters numărul.

Y/n povestește

Mi-am închis ochii când cineva mă trage puternic de cap. Mi-am deschis ochii și l-am vazut pe Jungkook. El ma făcut să stau doar trăgându-mă de păr.

Jungkook: TU AI VORBIT CU IUBIREA TA !! HUH?

Y/n :Ce tot spui Jungkook??

Am spus în timp ce plângeam.

~My evil playboy husband~ [ TRADUCERE ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum