Timův pohled
Můza měla velký kus masky odploupnutý e zřejmě ji to nevadilo . Pomalu šla dolu a pak jako by spadla . PROTOŽE PADÁ! Chtil jsem ji byla o dost lehčí než ten ohnivák. Nevěděl jsem kam s ní a tak jsem ji dal do pokoje . Do El pokoje když už ji zná tak ji to snad nebude vadit . Jak jsem ji přikryl koukal jsem chvilku na ni .
Já: Kdo si?
Šáhl jsem ji po mazce . Nedokázal jsem to dal jsem ji teda pusu a šel pryč radši jsem zamkl a šel hledat El . Chudák Můza je toho na ni hodně . Mižná bych ji mohl pomoct ale jak? Já nic zvlášního neumím asi ji pomúžu podporou a občasným helfnutím . Jako třeba teď nejvíc ji pomáhá El tak když pomůžu ji . Jo mam to! El pomůžu s úkoly a učením a ona bude pomáhat můze . Otočil jsem se a běžel zpátky ,dveře byli otevřené a ze strany pokoje tam byl ledovej klíč . Otevřel nsem ty dveře a kromě pár kusů ledů na Zemi tam nic vzláštního nebylo .
El: Time?
Strašně jsem se lekl .
El: Co si tu dělal ?
Já: El čau .
Nastavila pohled velice nedůvěřivý .
Já: Můza omdlela po zápasu a já ji chytil něcěděl jsem kam s ní a tak jsem ji dal k tobě
El: A VIDĚL SI JI POD MASKOU?!
Já: Ne pokušení bylo ale přísahám že ne !
El: Dobře
Jako nemyslím si že jsem to řekl moc přesvědčivě i když to byla pravda .
El: A co tu teda chceš ?
Já: Chtěl jsem ti pomoct s úkoly a učením .
El zvedla obočíElin pohled
Jsem ráda že po letech zkuseností skrýváni svích emocí nejsem před Timem tak v rozpacích . A hraju si na děsně cool i když jsem nic . I tak mu nevěřím proč by mi jen tak pomáhal s domácímy úkoly?
Já: Proč? Pak přece nebudeš mít čas na ni
Zabouchla jsem dveře . CO JSEM TO UDĚLALA.?! JÁ HO ODMÍTLA ! Musím zase vyznačit tlustou čáru mezi mnou a Můzou . Chovám se jak ona TO JE ŠPATNÝ MŮŽE MĚ ODHALIT !!
Tim: Chci abys ji mohla pomoc a měla víc času aby nebyla tak zničrná .
Otevřela jsem dveře za kterýma stál Tim
Tim: A já ji nemusel takhle zachraňovat každý den
Já: Ale já to zvládám
Tim: Jen ty ?
Doprčic!!
Já: Teda my .... samozřejmě .... já a Můza .
Tim: Příjde mi utahaná
Píp píp .
Něco se děje
Rozhlas : Vážení přátelé Vos opět udeřil
Tim: Pojď se sama podívat
Vzal mé za ruku a táhl z pokoje .
Já: Ne já nechci !
Tim: Notak
Já: NE!
Vysmykla jsem se vyhodila ho z pokoje a zabouchla, zamkla a převlíkla se. Vyskočila jsem z okna a letěla za Vosem . Kdo by to byl čekal zase tam nebyl on ale nějaký mutant . Měl 6 rukou a žádný obličej a hlavně 4 nohy .Timův pohled
El se chová čím dál tím víc divně . Jako zehdy když Můza začínala . Stál jsem u kavány a pozoroval tu bitost a kolem se prohnala můza . Jela sice rychle ale já si to vychutnal jako ten nejspomalenější záběr podíval jsem se ji přes masku do očí kousíček očí jsem ji viděl měla je ledově modré . Je vzláštní že El se čím dál tim více chová trochu arogantně jako by byla ona . Zvláštní ayi ji to přatelství vlezlo na mozek i tak co je za kamarádku která vás nepodporuje při záchraně světa ? Nebo je v tom něco jiného? Kdo má ještě ledové oči ?
ČTEŠ
Můza
ActionJaký je to žít v normálním světě se superschopnostma ovládat oheň vodu vzduchu a zemi? Zachraňovat svět , být nejoblíbenější ale v reálném světě nejneoblíbenější . Schovávat jak mizíte při katastrofách a zbírat výmluvy . Nikomu neříkat kdo skutečně...