Vyletla jsem výš abych mohla na něj z výšky a premýšlet ale on se on země odrazil a tři chapadla zaměstnal na to aby se točila jak vrtule . Pronásledoval mé i ve vzduchu ale tam nebyl nikdo koho by mohl zranit kromě mě . Uřízla jsem mu všechny chapadla kromě téch tří někde z těla vzal další dvě kterýma mě chytil a ja se nemohla hnout . Ohněm jsem ho oslepila chapadla mu vzduchem rozšířila a vyklouzla kladivem vytvořený ze země jsem ho odprejskla na horu letěl strašné dlouho vylétla jsem za ním ale zrychloval a nezastovoval až jsem se dostaly pryč ze země do vesmíru je úžaný !!! VÝHLED NA ZEMI NA MÉSÍC A NA SLUNCE !!!!! To se jen tak nezažije . Kraken zmrznul ja se ohřívala ohněm a udělala si vzduchovou bublinu . Vzala jsem malouchobotničku obmotanou kabelama a dala ji do vzduchové bubliny a do te jsem dala ohřívanou vodu . Společně jsme doletěli na zem hrozně to cestou pálilo jak jsme šli do atmosféry. Na náměstí mě všichni fanoušci přivítaly a mě pořád dávalo problém nezapomenout nemluvit . Chobotničku jsem dala do moře a letěla do pokoje . Tam jsem se převlíkla a šla za Timem . Odmrazila jsem dveře a koukala se na Tima co koukal z okna .
Já: Na koho čekáš ?
Tim: Na koho asi .
Otočil se na mě
Tim: Nestůj ve dveřích a pojď dál .
Rozešla jsem se a Deisy do mě strčila a ja vypadla oknem chytla jsem se okrajem a Tim si mi snažil pomoct ale já spadla tak mě držel za jednu ruku .
Tim: DEISY POMOŽ !
Daisy: Ne ,
Tim na ní kouknul a ona pokračovala ve své projevu .
Deisy: Jestli zkutečně je kámoška Můzy pomúže ji ona .
TAK NEJDŘÍV TY POMOŽ MŮZE !!
Křičela jsem si pro sebe . Bože ta je tak blbá .
Tim se podíval ale i když viděl že jsme kamarádky pustil mě a už jsem se držela jenom sama . Můj oblek teda vylétl z pokoje a nafoukla jsem ho zvedl mě . Spadla jsem na Timovu hruď to mi bylo trapné
Tim: V pohodě?
Kývla jsem a oblek útoči na Daisy . Deisy se kupodivu dobře bránila a mě prekonala otevřela masku a když tam nikdo nebyl podívala se na mě a Tim taky .
Já: Si nemyslíte že by Můza ryskovala svoji identitu . I kvůli mě . A na autogramiádách taky nikdy není nechce nic ryskovat .
Tom: Ale jinak to zachraňuje ona viď?
Já: To ano není zbabělec jde jí o soukromí
Bože to bude zase no nic no . Odešla jsem a slyšela jak se mi Deisy omlouvá že netušila . Nečekala bych že to řeknu ale těším se na školu Můza mi už leze na mozek .Už je polovina roku za mnou a ja jsem vystresovanější než kdy před tím jelikož Tim za mnou přišel s tímdle :
Tim: Ahoj nechceš se stát současťí mého klubu najdi můzu?
No bože , usmála jsem se jak nejlíp to slo ale asi to vypadalo hrozně .
Tim: Jen tě škádlím vypadáš jako by si .... no to je fuk . Rád bych mél alespoň pár teorií o ní kdo může byt je podobně stará to vím !
Já: A co když nestárne díky jejím schopnostem
Tim: Jo to sotva buď pomáhej nebo to nekaž !Autorka: zatím s příběhem končím nemám nápdy a skoro nikdo to nečta tak . Jestli se to chytne budu pokračovat . Když tak pištenápady
ČTEŠ
Můza
ActionJaký je to žít v normálním světě se superschopnostma ovládat oheň vodu vzduchu a zemi? Zachraňovat svět , být nejoblíbenější ale v reálném světě nejneoblíbenější . Schovávat jak mizíte při katastrofách a zbírat výmluvy . Nikomu neříkat kdo skutečně...