-2-

Sabah her zamanki gibi beşte kalktım erken kalkmayı sevdiğim için her sabah kahvaltıyı ben hazırlarım ama bu sabaha mavi valizimi yatağıma koyarak başladım işe önce gidip elimi yüzümü yıkadım altıma lacivert dar kotumu üstüne kot gömleğimi giydim köyde oturuyorduk doğru ama ailem yani üvey ailem giyimime hiç karışmazlardı bu yüzden rahatca istediğimi giyerdim köydeki genç kızlar genellikle şalvar tarzı giyinirken yanlarında şortla gezerdim izmirdeyiz diye herkezin şortla dolaştığını sanıyorsanız tam bir yalan. en sevdiğim eşyalarımı valize güzelce yerleştirdikten sonra kahvaltı yapamadan evden çıktım çünkü valiz hazırlarken iki saatim geçmişti siyah deri ceketimi ve siyah ugg'lerimi giyip dışarı çıktım.

abim kapıda siyah spor bir arabaya yaslanmış bana bakıyordu beni görünce sırıtıp yanıma geldi sarılmadan  önce onu süzmeye vaktim olmuştu bacaklarını saran siyah kotu ve üstünde lacivert ince bir tişört onunda siyah deri ceketi vardı ve siyah botları gerçek bir abi kardeş uyumu yakalamıştık sarılıp arabaya bindik.

önce kahvaltı etmek için okulun yakınında küçük bir cafeye girdik yemek yiğip hesabı istedik ben hesabı ödemek için çantamdan parayı çıkartıp abime uzattım oda benim yanımda senin paran geçmez diyip elimi itti bende tekrar elimi uzatıp kıroluk yapıyorsun parayı erkekler öder saçmalığı bana sökmez al şu parayı dedim oda güldü ama yinede almadı parayı sonra birlikte okula gittik o arabada beklicekti bana numarasını verdi ara gelirim ben dedi ben koşarak içeri girdim müdürle konuştuktan sonra sınıfıma çıktım ders başlayalı baya olmuştu içeri girip öğretmenden Özür diledim sonra arkadaşlarımla vedalaştım bazıları hariç ve sıra gamzeye geldi o kolları açık bana bakarken ona aldırmadan sırama oturdum gamzenin yanıma gelmesi beş dakikayı buldu biraz ders dinledikten sonra zil çaldı gamzeye tüm olanları anlattım bir tek abimin kim olduğunu ve gerçek soy ismimi söylemedim ve abimi aradım sınıfta pencereden abim gelişine bakmaya başladım bütün kızlar hayranlıkla ona bakıyor gamze şoka girdi ve ben anca cimcikleyerek onu kendine getirdim

+ s-sen n-nasıl bir varlıksın lan insanın öz abisi rüzgar Kahraman mı?  olur ama o zaman sen kahraman ailesinin sakladıkları kızısın siktir lan şansa bak

-  biliyorsun bunlar benim umrumda değil ben abimi ilk görünce ona bağlandım sanki yıllardır tanıyorum gibi bi his çok farklı birde biliyor musun her zaman beni ziyaret ediyormuş uzaktan uzaktan izliyormuş beni.

+ böyle bir abi için neler vermezdim var ya-

- mesela küçük bayan* dedi abim gamzenin sözünü keserek

+ m-mesela h-herşeyi i-işte* uvv gerçekten haklı çıktım abimle böyle  kekeleyerek konuşuyordu çünkü ona hayrandı

- abin olamam ama manevi abiye ne dersin.

+ sen benim abim olma ya ben seni dağa kaldırrım zorla nikah kıyarım kaçma diye ellerimizi bir birine bağlarım* dedi gamze abimi abim kahkaha atmaya başladı gamze ne dediğinin farkında olacakki susup önüne döndü

- benim için fazla ufaksın bücür* diyip gamzenin burnunu sıktı bende gamzeye sarıldım vedalaştık ve okulun çıkışına doğru yürümeye başladık kızlar bana çok pis bakıyorlardı onlara aldırmadan arabaya binip eve gittik ailemle vedalaşıp havaalanına gittik annem ve babamla buluşup uçağa bindik hiç uçağa binmememe ramen pasaportum falan vardı bu yüzden sıkıntı olmadı bir kaç saat sonra  istanbula geldim ama koşuşturmayı beğenmedim siyah bir minibüse bindik ben ve annem yan yana oturuyorduk. biraz sohbet ettik iyi kadın valla tıpkı ben mesela oda mavi ve siyahı seviyorum oda ben fenerbahçeliyim oda vb. gibi şeyler gibi bir sürü şey

- su* dedi babam çok az konuşmuştuk onunla

+ efendim* dedim sesim duygudan uzak çıkmıştı neden bilmiyorum ama anneme anne abime abi diyordum ama babama baba demek gelmiyordu içimden dün gece baba demiştim ama... ama işte