Vee işte geldik. İnanıyorum... Acaba kaçıncı olucam. Neyse bunları bırakıp içeri girdim.Herkes hazırlanmaya başlamış,kıyafetlerini giyiyorlardı.Kendi yerime geçip giyinmeye başladım.Bu arada da yanımda oturan kızla tanışmış adının Yaren olduğu öğrenmiştim.Yaren'in olağanüstü bir fiziği var ve yüzü Barbie bebek gibi. Ama bu kız yarı finale ayrıca finalede kalır . Ama benimde ondan bir farkım yok bence... Evet bende kendini beğenmişlerdenim.
Ve hazırım neredeyse içerdeki tüm kızlar bana bakıyordu.Bir an Yaren'in sesini duydum.'Çok güzel olmuşsun tatlım!' 'Sağol sende' dedikten sonra herkes sırayla sahnye çıktı.İşte sıra bende çok heyecanlıyım.Podyum da kılişe olan ve en kötü ezik duruma düşerecek hareket : DÜŞMEK.. Ama hadi Afra kendine güven. Çıkıcaksın ve orda kendini tanıtıp yerine geçeceksin ne var kii.Bir anlık duraksamadan sonra kendimi bol spot ışıkların altında,kırmızı halıda illerlerken buldum.
Yürüyüşümü tamamladım ve sunucunun yanındayım.
'İsmi Afra Doğan , 23 yaşında , 1.70 boyunda , 12 numara!'
Beni tanıttıktan sonra kendimi 11 numaranın hemen yanında buldum. Bütün otuz kişide bu olduktan sonra içeri doğru yürüdük.Sıra 2. kıyafette bu kıyafetler hepimizde benzer sadece ilk kıyafetler bize özgü. Benim elbisem turkuaz diyerlerinden farklı olarak ve biraz da model açısından. Elbise uzun olduğu için saçımı alttan salaş bir topuz yaptılar. Bence de bu elbiseye uyabilecek en güzel model bu olsa gerek. Makyajımda yeni biçimde pembeli mavili olduktan sonra hazırım. Kendime bakınca bence de herşey tam dı. Topuklularıda giyip sahneye çıkma döngüsünü aynen tamamladık.
Sıra bende . Sıra bende
Sakin ol
Sakin ol Afra!
Podyumun sonuna gelince bir an durdum ve pozumu verip geri sunucunun yanında durdum. Bu sefer soru soracaklar. Sunucunun rahatlatma çabaları ile herkeze ayrı soru var.
' Heyecanlı mısın?' bunu bana söylerken ayrıca da gülümsedi. Bende hafif bir tebessümle 'Evet !' 'O zaman hiç uzatmadan sorulara geçelim. 'Dünya barışında en önemli usus sence nedir?' 'Saygı! Saygının olmadığı yerde insanlar arasında anlaşma olamaz' Iyy bu nasıl kılişe bir soru yaa. Bana öyle kılişe soru sormasalar Kanka işte şöyle böyle diye rahat rahat konuşurdum ama nerdee. Böyle kılişe soruya kılişe cevap verilir anca. Yine aynı yerimde kendi bulup diğer arkadaşlarımı izlemeye koyuldum . Bir anda bıkmışken müthiş bir bomba ile geri dikkatimi topladım. En korktugum şey 21 numara kızın başına gelmişti. Kız tam sunucunun yanına gidecekken yere yapıştı. Kız bozuntuya vermeden devam etti ama sanki zorunlu burdaymış gibiydi. Tüm ülkede yayınlanmasa kaçacakmış hissi vardı.
Gülme komşuna gelir başına Afra!
Geri bu müthiş özlü sözden sonra kendime içeri dirip mayoları giymeye koyulduk.Bunun içinde saçımı açıp iki yanıma aldım. Minik dalgalarımın mayoyu kapatmaması için saç tutamlarıma özen gösterdim.
Sahnede kısa mesafe yürüp yerimizi aldık. Bu bölmde ise yarı yarıya düşecektik. Elenmek kim ister kii. Herkez elenmemek için burda onlarca çaba harcadı 15 kişi kalacaktık.
5 kişi okundu ve ' Afra Doğan'.... Bende 15 kişi içerisindeydim . On birinci kişi de 'Yaren Yıldırım' . Ben demiştim kanka bu kız kalır diye yarı finale.
İçeri tüm kızlar girip on beşimiz hazırlandık , on beşimiz ise sadece izledi. İyiki hazırlananlardayım.
Ve son en şaşalı kıyafetlerimizi giyip podyuma o uzun yürüyüşümüzle yerimizi aldık. Artık şu on dakika içerisinde taölarsahiplerini bulacak. Vakit hızlı geçiyordu ama benim heyecanım dinmek bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Mavi Beyaza Aşık Olur
Roman d'amourBir hayalini gerçekleştirmek... Ve bir teklif ile tüm hayatının değişmesi ... KEYİFLİ OKUMAL...