- Dayanamıyorum -

348 23 2
                                    

" Merhaba sevgilim, Bugün sen gideli tam 245 gün oldu.  İnanabiliyor musun ? sensiz geçen tam 225 gün. Bu arada sormayı unuttum sevgilim nasılsın ?  umarım iyisindir. Beni soracak olirsanda ben pek iyi sayılmam. Çünkü sen yoksun beni ve bebeğimizi bırakıp gittin. Acaba hiç düşünmedin mi ? Onlar bensiz ne yapar ?

Bugün bir çift gördüm. Biliyor musun erkek sana çok benziyordu. Sap sarı saçları, okyanus mavisi gözleri hep seni hatırlattı. Ama senin gibi gülemiyordu sevgilim. Kimse senin gibi gülemez ama umarım oğlumuzun gülüşü senin ki gibi olur. Çünkü sen gülünce benim içim ısınırdı.

Bu arada oğlumuz demişken söyliyim doğuma çok az kaldı sevgilim inşallah bir daha ki gelişimde bebeğimiz de olacak. Hep hayal kurardım. Senle ben evleniyorduk, sonra sana benzeyen bir oğlumuz bana benzeyen bir kızımız oluyordu ve hep mutlu bir şekilde yaşıyorduk. Ama hepsi boş hayallermiş gördün mü sevgilim. Bak yanımda yoksun. Bizi bıraktın. Hayallerimi yıktın. Boynumu bükük bıraktın. Dayanamıyordum sevgilim bu acıya sanki içimde bir boşluk var gibi. Sanki hiç dolmayacak.

Ama her ne olursa olsun seni sevmekten vazgeçmeyi düşünmedim. Seni her daim seveceğim. Hoşçakal sevgilim seni seviyorum "

Evet honey boneylerim vote ve yorumlarınızı bekliyorum.  Lütfen vote vetin +15 devam edicem bu bölüm

Ecem45 arkadaşımız ithaf ediyorum :)

Umutsuz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin