10. bölüüüm!

157 20 0
                                    

Öğle yemeğinde jk yanıma oturdu tam karşımdaydı ve yemeğimi yemeye devam ettim...
Birkaç dk sonraa...

Ayağıma dokunmaya başlamıştı o dokundukça öksürüyordum sinir olmaya başlamıştım ben canım sıkıldığı için okulun en sevdiğim kısmına gelmiştim okulun köşesindeki manzara gerçekten huzur vericiydi...

Bir süre sonra yanımda yine jk i buldum ahh bu çocuk peşimi bırakmayacak 

Geldi ve yanıma oturdu ve bana yine hayran hayran bakıyordu 😀 biraz sohbet ettik bir süre sonra elimi tuttu ve ayağa kalktı ve ardından beni de kaldırdı ve bir yere gitti geri geldiğinde arkasında bir şey saklıyordu sonra bana sakladığı şeyi verdi (o bir güldü🥀mxmnxbdlsks)

Jk: benimle çıkarmısın?

Ben: (sadece ağzım açık bakıyordum çok şaşırmıştım aaah bu çocuğu kaçıramam) ecet tabi ki😊

Jk: gerçekten mi???

Ben: evet sanırım seni seviyorumm😊

Jk: a-ah inanmıyorum 😃😀😄

Bana biraz daha şaşkın şaşkın baktıktan sonra yine dudakları dudaklarımdaydı😃bu çok güzel bir duyguuu ben çok mutluydum..

Beni kucağına aldı ve bir yere oturdu ve hala dudaklarımı somurmaya devam etti (ehh artık bişeyler yazsak mı acabağğ acabağ bilmem ki neyse hadi yazalım mağğdem ah bu çok zoor)

Birden kıyafetlerimde elini gezdirmeye başladı sanırım giderek fesatlaşıyordu onu durdurmak zorundaydım ve zor da olsa yine durdurdum ve ona okulda olduğumuzu hatırlattım yüz ifadesi aynen şu olmuştu😀(😂😂😂) derse girdik ve saatler sonra eve gidecektik sonunda evime gidiyordumm...

Çantamı toparladım servise  yöneldim evime gittim ve yatağa uzandım bir süre sonra telefonum çalıyordu bu kişi jungkook'tu

Jk: seni özledim ve yarım saat sonra güzel bir şeyler giy seni bir yere götüreceğim

Ben: n-ne amaa

Jk: itiraz istemiyorum yarım saat sonra ordayım😉

Ben: iyi peki tamam😝

Bunu giyiyoruz kapiş😄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyiyoruz kapiş😄

Yarım saat sonra gelmişti ve beni görünce gözlerini benden alamamıştı ve o kadar güzel bakıyordu ki ama oda taşş gibi olmuştu off çok yakışıklıı daha doğrusu bende ondan gözümü alamıyordum...

Sonra kendimize geldik ve arabaya bindik sonra beni muazzam bir bara götürmüştü ilk korkarak girdim ve başıma bir şey gelmesinden korkuyordum içeri girince orayı sevmiştim sıcak bir yerdi

Jungkook ile dans etmeye başladık ve bayağı içiyorduk jk deneyimli olduğu için iki bardağı geçmemişti ama ben çoktan kafayı bulmuştum(😂😂😂)

Jungkook beni arabaya aldı ve sanırım onun evine gelmiştik tam göremiyordum beni bir yatağa yatırdı ve yanıma yattı elleri üzerimde geziyordu sanırım sapıklaşmaya başlıyordu ama elimden bir şey gelmiyordu sarhoştum çoktan içime girmişti...
(Bu kadar abartmak istemezdim ama aklıma bişey gelmedi bende böyle yazıverdim😄)

HAYATIMA GİREN KÜÇÜK TAVŞANCIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin