Υπάρχει κάτι ανάμεσα μας..

39 6 4
                                    

Οι μέρες περνούν γρήγορα ο Νοέμβρης κοντεύει να φτάσει στο τέλος του. Σε λιγότερο από δύο με τρείς βδομάδες έρχονται Χριστούγεννα. Αααχ Χριστούγεννα.. η πιο όμορφη εποχή του χρόνου, την αγαπώ έχει κάτι το ξεχωριστό κάτι το υπέροχο που δεν μπορείς να το προσδιορίσεις. Η πιο γιορτινή εποχή του χρόνου, που θες να την περάσεις με όλους όσους αγαπάς και σε αγαπούν. Με τον Αλέξανδρο μιλάμε συνέχεια είναι πολύ γλυκός τώρα πια είμαι σίγουρη, αυτός ο άνθρωπος μου έχει κάνει τρομερή ζημιά. Τον έχω ερωτευτεί από την πρώτη στιγμή, από την πρώτη ματιά έχει κάτι το υπέροχο,κάτι σαγηνευτικό πάνω του που δεν μπορείς να του αντισταθείς. Είναι πολύ όμορφος και καλό παιδί όσο περνάει ο καιρός το καταλαβαίνω περισσότερο..

[...]

Επιτέλους Χριστούγεννα!! Είναι 23 Δεκεμβρίου σήμερα και επισήμως κλείνουν τα σχολεία. Είμαι πανευτυχής ξεκούραση και χαλάρωση όσο γίνεται... Είναι και οι πανελλήνιες στη μέση που δεν σου δίνουν το απαιτούμενο χρόνο για να ξεκουραστείς. Κάτι θα κάνουμε σήμερα στο σχολείο θα δούμε μια παράσταση και θα φύγουμε νωρίτερα, έτσι λοιπόν όπως προστάζουν οι παραδόσεις μετά θα πάμε για καφέ με τα κορίτσια. Ο χρόνος περνάει γρήγορα χωρίς να το καταλάβεις, η παράσταση ξεκίνησε και μετά από μια ώρα έφτασε στο τέλος της. Έτσι λοιπόν αφού άρχισε να αδειάζει το αμφιθέατρο του σχολείου πήγαμε στις τάξεις για παρουσίες αλλά και να πάρουμε τα πράγματα μας για να φύγουμε. Χαιρέτησα τα άτομα που ήθελα και τους ευχήθηκα καλά Χριστούγεννα. Εφόσον ήμουν σίγουρη ότι χαιρέτησα αυτούς που ήθελα πήγα να βρω τα κορίτσια όμως μια φωνή πίσω μου με σταμάτησε..

Αλ: κοριτσάκι μου καλά Χριστούγεννα να έχεις.

Ε: σε ευχαριστώ πολύ επίσης (και με πήρε αγκαλιά).

Σκέψεις Έφης
Αααχ αυτή η αγκαλιά είναι καλύτερη από ότι φαντάζομουν...δεν θέλω να φύγω θέλω να μείνω εδώ στην ζεστή αγκαλιά του. Είναι τόσο ωραία νιώθω μια ζεστασιά και μια ασφάλεια που δεν έχω ξανά νιώσει..
ααααχ σύνελθε χαζή πρέπει να τον αφήσεις θα νιώσει άβολα και μετά να δω τη ασφάλεια θα νιώθεις..

Νομίζω τρελένομαι μιλάω με τον εαυτό μου και μου γκρινιάζει κιόλας θεέ μου βοήθησε με

Να τον αφήσεις τον Θεό εκεί που κάθεται και φρόντισε μην κάνεις καμιά βλακεία με το παιδί είναι πολύ καλός για σένα!

Επιτέλους σκάσε..

Τέλος σκέψεις Έφης

Αλ: θα έφευγες χωρίς να με χαιρετήσεις;

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 10, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Ολα για την αγάπη μας..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora