Hoofdstuk II

11 1 0
                                    

HLZ
Hallo, ich bin die onbekende, die neuhe Hitler und du must Deutsch sprechen in die schule.
Eh, nee sorry, ik kan u niet helpen
DU HABT KEIN CHOSE
Zou u het gebouw willen verlaten?
DU KRIJGST SPIJT

2 dagen later 20:00
Welkom bij het journaal van 8 uur.
Vandaag is er een aanslag gepleegd op het HLZ door een dikke vrouw die zich "de onbekende" noemt maar ons meer doet denken aan een Nijlpaard. Ze is de school binnengerend met een hamburger met 3 liter ketchup en begon om haar heen te schieten met haar bazooka. Vervolgens heeft ze de kantine leeg gegeten en de rest van de school opgeblazen.
Verder is meneer Pinguin geholpen met oversteken omdat hij 80+ lijkt maar eigenlijk 40 ofz is.
Dit was het nieuws van 8 uur.

2 weken laterHallo, in der name von Hitler, sprech Deutsch in die schule!Eh, ja Frau onbekende, komst du mit zu meiner kantor? Dan können wir overleggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

2 weken later
Hallo, in der name von Hitler, sprech Deutsch in die schule!
Eh, ja Frau onbekende, komst du mit zu meiner kantor? Dan können wir overleggen.
Nein, der valt nichts zu overleggen, deutsch sprechen und kein gemaar.
Eh, ja Frau eh kan ich u verder nog helpfen?
Was is dein name? Dan kan ich je finden!
Ich bin Frau Potrus, und wie bist du?
WIE DURFST DU DAS ZU FRAGEN? NOU IK GEHE EIN LIERLING AUBLAZEN!!
NEIN BITTE, es spijtsch me!
Grrrrr ich kom zuruk und wan du nicht deutsch sprech weist du was er gebuurt!
Ja Frau, Zuurliek Frau.

Eh, ja Frau eh kan ich u verder nog helpfen?Was is dein name? Dan kan ich je finden!Ich bin Frau Potrus, und wie bist du?WIE DURFST DU DAS ZU FRAGEN? NOU IK GEHE EIN LIERLING AUBLAZEN!!NEIN BITTE, es spijtsch me!Grrrrr ich kom zuruk und wan du nic...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


2 dagen later
WARUM IS ER NEUMAND HIER!! WAAR SIND DIE LIERLINGEN?!
Eh, sorry Frau aber die lierlingen komen nicht mier zu schule.
Grrr, als strabf must du, Frautje Potrus, in meiner nazie leger vegten!
Oh eh, das ist ein, eh, grote ier eh ja.

Verhaal gaat verder op nieuw acc: LollumIsTheBestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu