GECEMİYDİ GÜNDÜZ'E AŞIK OLAN YOKSA NEFRETMİYDİ GECEYİ SUSTURAN ..?

8 2 0
                                    

Bir gece düşünüyorsun ve aniden aklına gelen tek şey o sanki etrafın boş bir yerdesin etrafın düm düz dolunay'a bakıyorsun acaba sana ne anlatıyor değil mi ?

Siyah bir adamsın etrafındakilere selam dahi vermek istemezssin ama buna mecbursun değilmi ?

Boşluktasın muhtemelen  uyumak istiyorsun derin bir uykuya dalıp hic uyanmak istemiyorsun ancak hayat seni  sürekli bir yerlere çekiyor , acaba birine delice aşık olmuş olabilirmisin onu düşündükce yüzünde ki o tebessüm değermi bu siyah dünyan'a değermi kirli bir insan için kap kara dünyanı toz pembe  yapmaya değermi ?

Evet ! Evet ! Evet?
Lanet olsun ki Evet ! Onun için ölmeye bile değer degil mi oysa belki de seni sevmiyor bile ama delicesine kaptırdın kendini .
Bir gemidesin ve karaya çıkıp  demir atmak istiyorsun ama dalgaların izin vermiyor , bak şu dolunaya nasıl da kararımsı bakıyor sana kendine gel bozma dünya nı değermi hiç geceyi aydınlatmaya biliyorum seviyorsun gelse sana bir kere sarılsa düşündürmesi bile güzel öyle degil mi ?

Bak bir kendine ne çok yara aldın ne kadar çok kandın gündüz'e , bir kere kafanı kaldır bak gündüz değil mi seni bu hale sokan gün ışığı yıkmadımı seni ?  Şimdi tekrar gün ışığına kanarsan tekrar nasıl dönüceksin hangi yüzle gecene bakıcaksın dolunaya ne cevap vericeksin bir düşün !

Sessizligi dinle bak huzur iç sesin , sen , gece  ve dolunay hepiniz aynı gemidesiniz ne gerek var denize düşmeye ?
Teslim olma gündüz'ün gülüşlerine sakın bunu yapma kendine bir şans tanı bu kadar mı bağlandın ona yazık senin gecen'e ...

Heyy !Heyy! Sana sesleniyorum !Evet sana!
Hadi artık gece  olsun da selam ver dolunaya bitmedimi kandığın gün ışıkları bitmedimi gün ışığının ortaya döktügü kirlilikler oysa ki gecen öylemi senin bütün ihtişamı ve sessizliğiyle örtüp duruyor pislikleri  sürekli  gündüzün açığa vurduklarını gizliyor hiç düşünmedin mi neden? diye !
Gör artık sana aşık olan tek ve bir kişi var o da gece 🌓...

Sev artık onu çok sev !
Bu içimdeki geceyi sev artik ! Gündüzü'ne söyle rahat bıraksın artık gecemi ...🌹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umutsuz gecemmi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin