Jennie;
Sabah kalkmamı sağlayan kıt beyinli bilin bakalım Kim?
LALİSA!
LS:Jennie çabuk kalk yurtta yangın var evden çıkmamız lazım
JN:Lisa Ne bir dakika oha nasıl
LS:Kalktığına göre kahvaltı etmeye aşağıya inebilirsin unnie.Kafamın altında ki yastığı alıp Lisa'ya attıktan sonra hayata devam edebilirdim.Hemen lavaboya gittim ve rutin işler.Aşağıya indiğimde kahvaltı yerine hamburger görmeyi beklemiyodum.Evet biraz geri kafalı bir grubuz.Hemen oturdum ve yemeğe başladım.Ama sofrada ki tek pijamalı bendim bu yüzden kendimi garip hissediyorum, bizimkiler niye üstünü değiştirdi ki.Derken kapı çaldı Ve Lisa koşturarak kapıyı açtı anlam veremesem de tıkınmaya devam ettim.Adım sesi geliyordu hemde birden fazla ve BTS üyeleri tam karşımda çok mükemmel cidden.
JK:Jennie unnie gerçekten pijamalarına bayıldım şirinler ;")
Herkes anırarak gülüyordu ama biri diğerlerine nazaran daha az gülüyordu.O yöne baktığımda Tae'yi gördüm oda benim pijamalarımı inceliyordu hemen üstümü değiştirmeye çıktım. Altıma siyah bir kot şort üstüme de kırmızı göbeği açık bir bluz geçirip aşağıya indim.Kızlar ve BTS muhabbet ediyordu.NJ:Siz nasıl bir midesizsiniz ya.Sabah sabah hamburger nedir?
SJ:Olum dün bizde sabah pizza yememiş miydik!?
LS:SOZ NOSOL BOR MODOSOSONOZ!
JK:Hyung niye bozuyosun ya.Muhabbette hala girememiştim.Bu yüzden değişik bir yüz tipi ile ortama bakıyordum ve nasıl bu kadar yakınlaştığımızı inceliyordum.
JH" Jennie 2 saattir lafa girmek istermişsin gibi bir ifaden var.
JN: Evet bir türlü giremedim ya.
JK:Girsene noonna
JN: Ne ara siz bu kadar kaynaştınız ben geriden mi geliyorum?
NJ: olabilir jennie ben seziyordum geriden geldiğini
JN:kalbimi kırıyorsun oppa!
TH: Oppa?
JN:Evet ne oldu
TH:Hiçbir şey
Jk: kusura bakma jennie-shii ters tarafından kalktı bugün hyungum.
JN: Önemi yok.
LS: Napıcaz program işini o zaman
JN:Ne programı be
SG: Wekly İdol programı biz ve sizi yani 2 grubuda çağırıyor.
RS:Ama program daha çok oyun formatlı geçecekmiş.
JM: Bence daha güzel olacak oyunlarla.
JN:Peki ne zaman katılacağız?
JS: bu akşam.
JN:Lan hepimiz dağılalım o zaman çok vakit yok.
•••
Ve dağıldık. taehyung'un bugün ki tavrı değişikti ve ister istemez o yaptığı tavır aklıma geliyordu.
Akşama kadar kızlarla kıyafet seçmeye çalıştık.Ben çizgili bir gömlek, altına kot etek ve yarım muz çorap.Saçlarımıda salık bıraktım uçlarını bukleleştirip.
Lisa, yırtık kot üstüne de mavi kazak giydi saçını da at kuyruğu topladı.Rose, pudra rengi bir tulum giydi ve saçını mısır örgüsü ile ördü.Jisoo, siyah kot pantolon üstüne göbeği açık bırakan beyaz bir t-shirt giydi.
▪¤▪
Ve bu şekilde hazırdık.Oturup BTS'i beklemeye başladık çünkü beraber çıkacaktık fakat,kaç dakikadır bekletiyorlar hayvanlar bildiğin.ve içimden tam söverken telefon çaldı.
Suga arıyor...Tam telefonu açacaktım ki Lisa dibinde bitti.
LS:Unnie bu suga sana yürüyor valla bak.
JN:Yastık?
LS: Gittim been.
Ve telefonu açtım.-Alo (suga)
-Evet ne zaman gelmeyi düşünüyorsunuz?
-Çıkın kapıya 1-2 dkya ordayız.(suga)
-tamamTae'nin ağzından;
Kızları almaya gidiyorduk hep birlikte.Kapının önüne beklemeye başladık.Ve kızlar çıktı.Hepsi birbirinden güzellerdi fakat göze çarpan jennie idi.Fakat ben jennie karşı oluşmaya başlayan hisleri çürütmeliyim.Biz idolduk ve bizden olmazdı değil mi?
Jennie'den;Stüdyo'ya vardığımızda bir heycanbenliğimi kapladı saçma ama öyle işte.Sonuç olarak ne oynayacağımızı bilmiyoruz.
Neyse içeri girdik,görevliler mikrofonları taktılar.Ve koltuklara oturduk.Benim solumda lisa sağımda suga oturuyordu.Açıkcası pekte umrumda değildi. Bir anda aklıma Tae'nin sabah ki tavrı geldi ve sinirlendim.
Kendi duyacağım bir sesle
"Umarım manavın ordan geçerken götüne havuç sokarlarda,Tavşanlar 7 mahalle boyu seni mıncırır" diyerek söylendim.
Ve program başladı. İlk oyun da itiraf oyunuydu ve inanın kimse önemli bir şey itiraf etmedi ne yazık ki :"(
Sonrasında sunucu yeni oyunu açıkladı.Oyun şu şekilde "Küçücük bir dolap var ve bir şişe,şişeyi çeviriyorsunuz.Çevirdiğinde hangi ikili gelirse o kişiler 5 dakika boyunca orda duruyorlar.Çıktıklarında orda konuştuklarından en önemli şeyi söylüyorlar söylemezlerse dinleme cihazından her şeyi dinliyorlar konuştukları,söylerlerse o kayıt anında siliniyor" bu şekilde bir oyun işte.
İlk çevirme de Rose-Jimin ikilisine geldi şişe ve dolaba girdiler ve biz o beş dakika zarfında ordaki olan muhabbeti ölesiye merak ediyorduk.Çıktıklarında itiraf edilen şey ;rose Jimin'e göz gülümsemen çok çekici demiş.
Bir daha ki çevirme de J-hope ve Jisoo gelmişti.
Onlar çıktıklarında ise J-hope Jisoo'ya sesin yüzün kadar tatlı demiş.
Ve son çevirme de ben ve Taehyung geldik bende bundan korkuyordum ya zaten.
Dolaba girdik ve dolap cidden dardı. Tae ile nedenlerimiz neredeyse yapışıktı.Ilk birbirimizin nefes seslerini dinledik.Sonrasında Taehyung: " Dudak nemlendiricin kiraz kokuyor" dedi. Bende tam bunu nasıl farkettiğini sormak için başımı kaldırıp konuşacaktım ki.Dudaklarımız tae ile hafif bir temas halinde bulundu tabi hemen çekildim.Sonrasın da Tae " Tadı da kiraz gibi ama tadmak istediğimi söylememiştim"dedi.
-Tae yanlışlıkla oldu bunu lütfen alay konusu yapma
-Bence yanlışlıkla olmasına gerek yok...Ve pislik yazarınız tam burda bırakıyor.
Ve çok özür diliyorum.Gerçekten bana hiç ilham uğramıyor bu aralar bu yüzden bu kadar geç bölüm geldi.Zaten pekte beklenilene değmedi.Ve sizden bir ricam var Selena'nın sağlıklı kalması için dua eder misiniz ?
▪¤▪
+5 VOTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Tebessüm❦Taennie
Fanfiction۵'Kalbimle beraber bir uzay yolculuğuna çıkmıştı ama bilmediği bir şey vardı.Benim kalbim zaten boşluktaydı'↫