yoonisgi yeni bir fotoğraf paylaştı;
Güney Kore'nin çiçek dolu olması bıkkınlık verici. evimden bir saat uzaklıktaki şu kırda resmen mahsur kaldım ve internetimin çekebildiğine hayret ediyorum. Seokjin acele et.
257 beğeniyorumlar;
seokjinnys; Yoongi, ben de Seoul trafiğinde kalmış olabilirim! oysaki benzin bidonu bile bulmuştum. AMAN TANRIM ŞARJIM YÜZDE BİR!
seokjinnys'e yanıt; sokayım ama, bana çekici numarası at.
----
reiflowe;
hey, cani adam.yoonisgi;
cani adam? hah.reiflowe;
uzatmayacağııım. arabanın önünde bir şey var gibi. çık da bak.yoonisgi;
ne diyorsun?reiflowe;
ARABANDAN İN VE ARABANIN ÖNÜNE BAK!görüldü
••••••••••Yoongi el frenini indirdiği ve kapattığı arabasının içerisinde gayet mutlu iken kızarık elmacık kemikli çocuktan gelen mesaj onu dışarıya bakmaya itiyordu adeta. yeni ayırdığı kahkül tutamları gözlerine gelen genç kalçasının koltuk ile ilişkisini sonlandırmak adına araba kapısını sonuna kadar açmış ve kahvenin koyu tonlarındaki botlarını yeşilliklere basmıştı.
Yoongi için yeşillikleri ezmek bir "olay" yerine bile konulamayacakken biraz ötedeki kurumuş otların ardında Yoongi'nin harketlerini izleyen Jimin'in içi gidiyordu. sıska çocuk kızıl benzin bidonunu zorlanmadan kaldırırken mazot deposuna doğru ilerliyor ve savsak adımlarıyla bir iki hanımeli çiçeğini eziyordu. Jimin bu görüntüye daha fazla maruz kalmak istemiyordu ya da Yoongi'ye yaptığı iyiliğin karşılında hanımeli çiçeklerinin acı çekmesini.
bu sırada kırmızı bidon ile işi biten Yoongi kırmızı plastiği kurumuş otlara bir nevi Jimin'in üzerine doğru fırlatarak tekrar beyaz arabasının koruması altına girmiş ve arabasına giren yirmi litre benzin sayesinde yoluna devam etmişti. Jimin ise kafasına çarpan kapağı açık bidondan yeni yıkadığı kahve saçlarına dökülen mazot ve kafasındaki zonklama ile tozu dumana katan arabanın arkasından baktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flowllen,, yoonMin
Fanficjimin çiçekleri çok severdi, çiçeklerine laf edilmesi ise onun boyutunda büyük bir yasaktı. ve yasaklar çiğnenmemeliydi...