Jeongguk.
Hayatımı alt üst eden kişi.
Sen yüzüme bile bakmaz iken;ben ne hayaller kurdum bitmeyen gecelerimde.
Hep bekledim, bana gelmeni.Seni ilk kez okul kütüphanesinde tek başına kitap okurken gördüm.
Okul dışında her zaman oradaydın.
Seni diğer masalara oturup izlemek hoşuma gidiyordu.
Okulda pek tanınan bir tiptim; senin aksine.Daha önce kimseyle sohbet ettiğini görmedim, doğal olarak.
Çünkü sen sağırdın jeongguk.
Ara sıra görüştüğün jimin dışında hiç arkadaşın yoktu.Ama jeongguk;sağır olman benim aşkımın sesini duymana engel değildi. Benim aşkımı hissettiğini biliyordum.
Ve o gün emin oldum.Kafeteryada otururken yanıma geldin.
Çok güzeldin. Çok utangaçtın ama çok güzeldin jeongguk.
Elindeki kağıt parçasını elime tutuştururken neler olduğunu yeni yeni idrak ediyordum.
Çabucak kağıdı verip gittin.Arkandan baktım sadece.
Notta: "beni artık izlemeyi kes. bu çok tuhaf hissettiriyor. senin yüzünden kitaplarıma odaklanamıyorum. "
Açıkçası mutlu oldum. En azından sana bir şeyler hissettirmiş olmak beni mutlu etmişti.O günden sonra ki 2 hafta yoktun jeongguk. Çok ama çok endişelendim. Ve en son dayanamayıp jimine neden gelmediğini sordum.
O ise bir kulak ameliyatı geçirdiğinden dolayı hastanede olduğunu söyledi. Ameliyat olma nedenin ise kulaklarındaki doğuştan gelen sorunun beyni etkilemesini engellemekmiş.
Diğer hafta geldin sonunda.
O güzel yüzün çökmüştü sanki, zayıflamıştın biraz.
Doğruyu söylemek gerekirse sana kusurun bile yakıştığını düşündüm.Yanıma doğru gelince heyecanlandım. Çekingen gözlerini hızlı hızlı kırpıştırıyor ve bana doğru geliyordun.
Yanıma oturup çantandan defter çıkarıp yazı yazmaya başladın.Yazı sikimde bile değildi. Şuan sana bakmaktan uyuşan bedenim sanki erimiş bir dondurma gibi gözüktüğü konusunda endişelendim.
Kağıdı bana uzatıp vereceğim tepkiyi anlamak için yüzümü incelemeye başladın.
"Merhaba taehyung. Ben jeongguk biliyorsundur. Sana bir şey açıklamam lazım. Galiba senden hoşlanıyorum. Kafayı yememe az kaldı. Biliyorum, benim gibi bir ucube senin gibi birini hak etmiyor ama lütfen bir süreliğine benim ol. "
Boğazıma oturan yumru yutkunmamı zorlaştırırken titreyen ellerim ve vücudumla jeongguk a döndüm.
Meraklı bakışlarıyla yüzümün her köşesini inceliyordu.
Kafamı hızlıca salladım. Mutlu olmuştun görebiliyordum. Gözlerin kısılana kadar güldün ve utancından kızaran yanaklarını saklamaya çalıştın.
Çok tatlıydın. Yemin ederim o kadar tatlıydın ki seni yememek için kendimi zor tuttum
Bundan sonrası ise hayatımın en güzel 2 ayı diyebilirim.
Seninle istediğim her şeyi yapmış; ilk buluşmamızda lunaparka gitmiştik. Bazen yemek için sözleşmiştik.
Birbirimize gerçekten sevgili olduğumuzu hissettiriyorduk. Birbirimizin evlerine geliyorduk.
Seni bu zamana kadar dudağın hariç her yerinden öpmüştüm. Bundan hoşlanıyordun. Apaçık belliydi.
Seni her öptüğümde mırıltılar çıkarıp daha fazlasını istiyordun. Ama ben ilk öpücüğümüzü hep erteledim çünkü özel bir şey olsun istiyordum.
2.ayımızın sonlarına doğru sonunda özel bir şeyler hazırlamıştım.
Evimin teras katını döşeyip süsledim, güzel bir akşam yemeği olacağını düşünüyordum. Tabii bunun yanında başka şeyler de.Sana evime gelmen için mesaj attım 20 dakikaya burda olacağını söyledin. Heyecandan yerinde duramıyordum.
Ta ki bu 20 dakika 1 saate çıkıncaya kadar attığım mesajlara ve aramalarıma cevap vermediğin için senin evine gitme kararı aldım.Evine geldiğimde evin önündeki ambulans zaten bütün hayatımı mahfetmişti.
İçimden lütfen düşündüğüm şey olmasın diye geçirirken koşmaya başladım vardığımda ise ambulansın içinde gördüğüm meleğim ile nefesim kesildi.
Hiç bir şeyi idrak edemeden ambulansın içine atladım. Başından kanlar akarken ambulansın içindeki doktorlar müdahale ediyordu.
Zaman durmuş gibiydi. Tek ben ve o.
Ameliyattan çıkınca her şeye hazırlıklı olmamızı söylediler. Yanımda kahrolmuş ailesine baktım.
İşte o an ölmek istedim.
5 yıldır komadasın güzelim. Günümün her saati seninle.
Her gün öpüyorum seni öpemediğim zamanlar için.
Çiçek kokulu dudaklarından aldığım bir tutamı serpiyorum aşkımıza.
-Son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çiçek kokulu dudaklarından aldığım bir tutam
Fanfic"çiçek kokulu dudaklarından aldığım bir tutamı serpiyorum aşkımıza. "