1.

20 4 1
                                    


(понеделник, 19:47)

Ти си лежеше на леглото в твоята стая на спокойствие ровейки си в инстаграм. Изведнъж майка ти влезе в стаята. Ти леко се ядоса, но предпочете да не го показваш. Даде и знак да говори.

'Филипа, имам нова новина, която ще те накара да полудееш' каза майка ти.

'Каква' застана ти в седнало положение и се разпъна леко.

'Приеха те на работа в Сеул като нещо като хореограф в к-поп бандата BTS, тоест да помагаш с танците и може да участваш в някои клипове' каза тя весело

'КАКВООО?! СЕРИОЗНО ЛИ?!' ококори ти очи.

'Дам' каза тя сядайки до теб на леглото ти

Ти започна да подкачаш из стаята от щастие. Беше щастлива, че най-сетне бе приета на работа и то при бандата BTS. Щастлива беше, че ще танцуваш. Ти обичаше танците. Подскачаше си.. докато не бутна чашата, която стоеше върху шкафчето до леглото ти. Спря на място и се обърна към майка ти.

'Опа, съжалявам... после ще почистя' почеса се зад вратът.

'Казваш го все едно се случва за първи път.. иначе няма проблем' засмя се леко майка ти.

Ти седна до майка си на леглото си, гушкайки я.

'Наистина не мога да повярвам' прошепна ти.

'И аз... вярвам в теб, че ще си вършиш работата перфектно.' майка ти се отдели от прегръдката.

'Дано'

'Та.. погрижи се багажът ти да е готов до другият понеделник в 7 и половина сутринта' каза тя и се запъти към вратата за да излезе.

'Добре и... обичам те' каза ти и се усмихна.

'И аз' усмихна ти се тя и напусна стаята. 

–––––

Цялата седмица мина в упражнения и учене на няколко танца. Ти се изуми, че ги научи толкова бързо. Надяваше се да им помагаш и да си вършиш работата добре.    

–––––

(неделя, 19:45)

Извади куфарът, който се намираше под леглото ти и си пусна някакъв плейлист с различни песни от интернет. Започна да си оправяш багажа като в повечето време пееше и танцуваше на песните.

(22:21)

Скоро бе готова с багажът си и го остави в коридора. Като видя,че е 22 часът се изуми, затова отиде в кухнята. Там набързо вечеря. След верята се оправи за сън. Върна се в стаята си и си направи аларма за 6:00. Заспа предимно бързо.

–––––

(понеделник, 6:00)

Събуди се. Разпъна се и отиде в банята. Изми се и се облече. (еми ей тука ей тъй малко ме мързеше да обяснявам подробно хдд)

Изглеждаше така:

Закуса набързо и с нетърпение тръгна към спирката

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Закуса набързо и с нетърпение тръгна към спирката. 

(06:51)

Сбогува се с майка си. Беше ти трудно да я оставиш сама, но важното беше, че щеше да имаш като седмични почивки от работа и щеше да идваш да я виждаш. 

(07:02)

Вече се бе настанила в автобуса и, макар че никой не стоеше до теб ти реши там да си оставиш багажа. 

Природата през която минаваше беше красива.(хдд) Все още не можеше да повярваш, че ще работиш при BTS и най-вече, че ще танцуваш. По едно време ти стана скучно и затова си сложи слушалките и си пусна Trivia 'Love'. Обърна се към прозореца и започна да си пееш без глас. Скоро реши да пишеш на брат си, че ще работиш при него.

*чат* (юзърнеймите къртят плочки.. :')) )

jung.filipa: ХОСЕОК БЪРЗО СИЙНИ

jung.hoseok: КАКВО БЕ

jung.filipa: Пътувам към Сеул и ще работя при васссс 

jung.hoseok: AAAAAA ето коя ще е новата ни танцьоркааа

jung.filipa: Мдам.. нямам търпение да се запозная с останалите

jung.hoseok: Хехе и аз ама чао за сега че ще репетираме

jung.filipa: Колко грубо.. :'))

jung.hoseok: И аз те обичкамм

seen

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-----–––

ПЪРВО:

NAPPY RM DAYY!! 

ВТОРО: 

Сори за тъпата и кратка глава :'))

Надявам се да ви е харесвала поне малко.. хех. Бай бай за сега.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~love at first sight~namjoon x reader~Where stories live. Discover now