Sebab ni diary aku so aku nak cerita masalah aku,
Korang tau? Sekarang alya nad dah lain sia, aku tak tau kenapa tapi dia tipu aku and geng mulyamifatso yang lain semata-mata taknak gi sekolah agama, aku tak kisah kau nak gi ke tak ke masalahnya perlu ke sampai kena tipu, okay alya nad tu yang kat aku punya profile picture yang paling depan tudung pink tu, aku yang kepala senget tudung hijau tu😂 alia so tu pun dia jenis malas nak gi sekolah agama jugak but dia STTP(straight to the point) dia akan cakap malas, kitorang okay jer kalau jujur. Masalahnya dia cakap ada kelas lah kakak dia tak bagi lah mak dia suruh belajar kat rumah jer lah and banyak lagi alasan yang tak logik, tak leh ke jujur jer? Dah malas tu cakap jerlah malas, perlu ke tipu? Kitorang dah kawan lama kot, 5 tahun wei 5 tahun. And this is the last year, takleh ke takde kenangan yang pahit ni, dan yang paling teruk, dia taktau salah dia, dia tak pernah mintak maaf kat kitorang sebab tu, Ya Allah😡 dan dia pernah cakap macam ni kalau aku datang pun nanti korang palau aku. Wei bila masa pulak? Kitorang selalu palau Alia so jer itupun dia takpernah cakap apa-apa, selalunya aku cakap ngan mimi then alya nad cakap dengan mur so disitu alia so yang kena palau, apa masalah dia pon aku tak tau. Lepastu kau tau tak? Mimi ni dia couple dengan budak darjah lima then tup, tup alya nad ni cakap dia pon couple gak ngan darjah lima nama apa tah hafiz kot lepastu mimi tu mengadulah kat aku cakap alya nad tu cam aku nak ngan darjah 5 dia pon nak kan, alya nad tu dia cantik so tak heranlah nak couple ngan sapa pon boleh, tapi bagi aku kalau korang laki aku tak recommend alya nad sebab dia tak setia, tengoklah nanti mesti dia cakap dia dah tak suka budak tu. Aku tak tau kenapa tapi dia lain sekarang, berubah. Sebab tu tajuk aku camtu, berubah jadi baik takpe tau masalahnya dia berubah jadi TERUK! Bye.
YOU ARE READING
Diary Si 'F'
De TodoDalam ni ada :- 1) luahan hati 2) quotes 3) my arts So, enjoy P/s nak baca, baca. Tak nak baca sudah. Kisah apa aku😒