sinopsis

260 12 0
                                    

Namjoo,jisoo dan nayeon telah bersahabat dari kecil lagi dan mereka tinggal bersama.mereka tidak mempunyai ibubapa kerana sewaktu mereka kecil keluarga mereka terlibat dalam kemalangan dan hanya mereka bertiga yang selamat dari kemalangan itu.mereka dijaga oleh atuk namjoo yang merupakan usahawan yang berjaya.namjoo sudah pun menganggap jisoo dan nayeon seperti adik beradiknya sendiri,begitu juga dengan jisoo dan nayeon.mereka sangat dekat antara satu sama lain dan tiada rahsia antara mereka.mereka bertiga bagaikan isi dengan kuku kerana dimana ada namjoo disitu juga ada jisoo dan nayeon,jika ada yang cuba menyakiti jisoo maka orang itu terpaksa berhadapan dengan namjoo dan nayeon, jika nayeon bersedih maka namjoo dan jisoo lah orang yang akan menghiburkan nayeon.

Mereka tersangat lah dekat sehingga ramai yang menyangka mereka kembar tiga yang tak seiras dan mereka diberi nama NamSooYeon oleh rakan2 mereka.mereka bertiga sangat famous di great high school kerana mempunyai suara yang indah dan muka yang cantik. Mereka bukan sahaja cantik dan baik malah mereka berasal dari keluarga yang kaya walaupun ibubapa mereka sudah meninggal.

Namjoo, jisoo dan nayeon membuat keputusan untuk pindah sekolah kerana mereka tidak mahu bertemu dengan bekas kekasih mereka lagi tetapi setelah mereka berpindah mereka bertemu dengan tiga lelaki kacak yang digelar most wanted di gangnam high school.pelbagai masalah timbul antara mereka berenam.belum sempat NamSooYeon berbaik dengan tiga lelaki kacak itu timbul lagi masalah apabila bekas kekasih NamSooYeon datang untuk mendapatkan kembali NamSooYeon. Tiga lelaki kacak itu ialah taehyung, taeyong dan seongwoo.

Taehyung, taeyong dan seongwoo mula cemburu apabila melihat NamSooYeon yang semakin dekat dengan jungkook, mingyu dan daniel a.k.a ex NamSooYeon.

In Love With You//NamSooYeonWhere stories live. Discover now