Περασε 1 εβδομαδα και δεν εχω μηλησει καθολου με τον Τζονγκκουκ και τον Τζιμιν. Με περνουν και οι δυο τηλεφωνο αλλα δεν το σηκωνω. Την περισσοτερη ωρα ειμαι με τον Σουγκα ή μενω στο δωματιο μου. Ο Τζιμιν και ο Τζονγκκουκ ρωτανε για εμενα αλλα εχω πει στην Ναμτζινα να τους πει πως ειμαι αρρωστη αλλα την πιεζουν για να μαθουν περισσοτερα οποτε αυτη τους λεει πως δεν ξερει τιποτα. Πρεπει να τους μιλησω συντομα...Εξαλλου πειρα αποφαση!
Ναμ- Βγες λιγο εξω δεν κανει να εισαι κλεισμενη συνεχεια μεσα, ουτως η αλλος για διακοπες ηρθαμε!
Γιουντζι- Βγηκα χθες
Ναμ- Δεν βγηκες. Ηρθε εδω ο Σουγκα και κατσατε στο μπαλκονη
Γιουντζι- Πφφ καλα θα βγω
Ναμ- Φοβασαι τοσο πολυ να τους αντικρισεις?
Γιουντζι- Οχι...δεν ειναι αυτο. Εχω επιλεξη με ποιον θελω να ειμαι στα αληθεια, απλος φοβαμαι να μην τους πληγωσω!
Ναμ- Θα τους μιλησεις αυριο?
Γιουντζι- Ναιι
Ναμ- Εισαι καλα? (ειπα ενω της χάιδεψα την πλατη)
Γιουντζι- Ναι μια χαρα ειμαι, μπορω να πω πως ειμαι πολυ χαρουμενη με την αποφαση που πειρα!! Αλλα καταλαβενεις...
Ναμ- Χμμ, τι θα κανεις τωρα?
Γιουντζι- Ο Σουγκα μου ειπε να τον περιμενω στην παραλια, ειμαι τοσο ενθουσιασμενη παω να ετοιμαστω!
Ναμ- Οκευυ εγω θα βγω με τον Τζιν!!
Γιουντζι- Καλη διασκεδαση!
Ναμ- Επισης!
Η ωρα ηταν εννια το βραδυ αρχισα να ετοιμαζομαι, ηθελα να ειμαι πολυ ομορφη..αλλα οχι υπερβολικη! Εβαλα ενα ασπρο αερατο φορεμα και βαφτηκα πολυ απαλα..Επειτα εφτασα στην παραλια οπου εκει θα με περιμενε ο Σουγκα!
Γιουντζι- πφφ που ειναι? (ψυθηρισα ενω κοιτουσα την θαλασσα και το φεγγαρι οσπου ενιωσα δυο χερια να με αγκαλιαζουν απο πισω, καταλαβα ποιος ηταν οποτε χαμογελασα )
Σουγκα- Μου ελειψες! (ειπα ενω την φιλησα γλυκα στον ωμο και αυτη γυρισε να με κοιταξει)
Γιουντι- Και εμενα μου ελειψες παρολο που ειμαστε ολη την ωρα μαζι! (ειπα και τον φιλησα στα χειλια)
Σουγκα- Εισαι πολυ ομορφη (ειπα και την πειρα αγκαλια)
Γιουντζι- Και εσυ αγαπη μου!
Σουγκα- Αυριο θα τους μιλησεις για την σχεση μας?
Γιουντζι- Ναι, θελω να εισαι μαζι μου ομως!
Σουγκα- Φυσικα και θα ειμαι δεν θα σε αφησω μονη σου!
Γιουντζι- ελπιζω να μην το παρουν στραβα!
Σουγκα- Δεν νομιζω!
Γιουντζι's pov
Σιγουρα θα αναρωτιεστε πως κατεληξα με τον Σουγκα.
Λοιπον ολη αυτη την εβδομαδα που δεν ειχα επαφες με τον Τζονγκκουκ και τον Τζιμιν για να παρω χρονο και να σκεφτω ποιον θελω απο τους δυο, ο Σουγκα ηταν συνεχεια στο πλεβρο μου και αρχισε να μου δειχνει πως εχει αισθηματα για εμενα, μετα απο αυτο σκεφτηκα σοβαρα ποιον θελω...και τοτε ηταν που καταλαβα οτι θελω τον Σουγκα και οτι αρχιζω να τον ερωτευομαι. Ηταν αυτος που ηθελα και αγαπουσα παρα πολυ απο την αρχη, απλος αργησα να το καταλαβω!Ειμαστε μαζι 1 εβδομαδα, δεν το ξερει κανεις εκτος απο την Ναμτζινα και τον Τζιν, σκεφτομαστε να το πουμε και στους αλλους αυριο, απλος φοβαμαι την αντιδραση του Τζονγκκουκ και του Τζιμιν..δεν θελω να τους πληγωσωΓιουντζι- Σε αγαπαω (ειπα καθως τον κοιταξα μεσα στα ματια)
Σουγκα- Και εγω Σε αγαπαω! (ειπα και της χαμογελασα) Παμε?
Γιουντζι- Ναι! (πιαστηκαμε χερακι χερακι ενω αρχησαμε να κανουμε βολτες στην παραλια χαζευοντας την θαλασσα και το φεγγαρι)-Το επομενο πρωι-
Ημουν με τον Σουγκα στο δωματιο μου και μιλουσαμε!
Σουγκα- Εισαι σιγουρη?
Γιουντζι- Ναι αγαπη μου, αφου ξερω με ποιον θελω να ειμαι οποτε παρτους τηλεφωνο να ερθουν απο 'δω. Θελω να τους το πουμε
Σουγκα- Οκευ! (ειπα και την φιλησα)
-Στο τηλεφωνο-
Τζονγκκουκ- Ναι?
Σουγκα- Εισαι με τον Τζιμιν?
Τζονγκκουκ- Ναι ειναι διπλα μου!
Σουγκα- Παρτον και ελατε απο διπλα
Τζονγκκουκ- Στο δωματιο της Ναμτζινας και της Γιουντζι?
Σουγκα- ΝΑΙ
Τζονγκκουκ- επαθε κατι η γιουντζι?
Σουγκα- Οχι ελατε τωρα
Τζονγκκουκ- οκευ
-τελος κλεισης-
Σουγκα- Ερχονται (ειπα και της κρατησα το χερι, επειτα απο καποια λεπτα χτυπησε η πορτα)
Γιουντζι- (πειρα μια βαθια ανασα και ανοιξα) Γεια.. Περαστε μεσα
Jimin's pov
Τρελαθηκα με αυτο που ειδα κρατιοντουσαν χερι
Jungkook's pov
Τι γεινετε εδω? Γιατι ειναι χερι χερι
Γιουντζι- Καθηστε (ειπα και καθησαν στον καναπε)
Σουγκα- Θες να το πω εγω? (ειπα κοιτοντας προς την Γιουντζι)
Γιουντζι- Οχι αγαπη μου!
Τζονγκκουκ, Τζιμιν- ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ?
Γιουντζι- Ναι...Κοιταξτε Σας αγαπαω και τους δυο και το ξερετε, αλλα τα συναισθηματα που ειναι διαφορετικα πλεον...Απο οτι καταλαβατε ειμαι ερωτευμενη με τον Σουγκα
Τζιμιν- Και γιατι εκανες ψεματα πως μας ηθελες?
Γιουντι- Δεν εκανα ψεματα, η αληθεια ειναι πως σας ηθελα και τους δυο και ημουν πολυ μπερδεμενη ολον αυτο τον καιρο, επισης ο Σουγκα ηταν παντα στον πλευρο μου και ιδικα αυτη την 1 εβδομαδα που ημουν απομακρη απο ολους ειμασταν συνεχεια μαζι και καπως ετσι αρχισα να τον ερωτευομαι! Συγνωμη που σας πληγωσα
Τζονγκκουκ- Καλα...δεν πειραζει καταλαβαινω. Αρκει να εισαι ευτυχισμενη!
Τζιμιν- Σουγκα να την προσεχεις και να την αγαπας!
Σουγκα- ειστε ενταξει με αυτο?
Τζονγκκουκ- Ειναι δικια της αποφαση με ποιον θα μεινει και το ποιον αγαπαει. Ειμαι ενταξει με αυτο, δεν τελειωσε και η ζωη μου, θα υπαρξουν και αλλες σχεσεις
Γιουντζι- Στο ευχομαι Κουκιι! Ελπιζω καποια κοπελα να σε αγαπησει παρα πολυ, γιατι εισαι υπεροχος ανθρωπος και εχεις υπεροχο χαρακτηρα, αυτο ισχυει και για εσενα Τζιμιν
Τζιμιν-Και εγω ειμαι ενταξει με αυτο (Ειπα και χαμογελασα)
Τζονγκκουκ- Χαιρομαι για εσας (ειπα και χαμογελασα)
Σουγκα- Ανακουφηστικα!
-1 χρονος μετα-
Περασε ενας χρονος και η σχεση μου με τον Σουγκα παει τελεια, ειμαστε πολυ ερωτευμενοι το ιδιο και η Ναμτζινα με τον Τζιν! Οσο για τον Τζονγκκουκ και τον Τζιμιν ειμαστε παρα πολυ κολλητη και εχουν βρει δυο κοπελες που τους υπεραγαπανε και μπορω να πω ειναι πολυ ευτυχησμενοι!
YOU ARE READING
Ανάμεσα Σε Δύο
FanfictionΜε λενε Γιούντζι και ειμαι 17 χρονών. Εγω και η φιλη μου η Ναμτζινα ειμαστε φανατικές armys. Ο Bias μου ειναι ο Jungkook και ο Jimin, ενω της Ναμτζινα ο Jin......... Tι θα γινει οταν η Γιουντζι στης καλοκαιρινες διακοπες της, βρεθει αναμεσα στους δυ...