Hi, I don't even know if anyone in my class does this anymore but I never posted since last year so I mean. This is "Everyday" randomness right so this is random right? *Shrug*
So right now it is about 6:30 AM going to school. Slept since 5 PM yesterday and woke up a 6 AM. That is what happened today so far but uh how about the rest of the 1 year.
FILL IN FROM 1 YEAR AGO
eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.eijhtglxk;fdzsgnfc mvx,;xnbfkdmlsz;mgfnk fzdslnkbj fglbndbkzsea,w.gtnfjmdefkjgb fekrngb ndmjbf,mbgfjd,vnb fmn,jvgmv.
Yep, a lot of crazy stuff happened. Well going to go bye.