Začátky.

7 0 0
                                    

Zakončila jsem v dětském domově.  Začátky nebyly vůbec lehké. Ale nebyla jsem tam sama měla jsem tam ještě tři  sourozence. Časem se pro mě dětský domov stal opravdovým domovem ten jsem s matkou nikdy neměla když jsme pořád utíkali. Přišla jsem do domova děti jako malá a navázat kontakt nebylo nejlehčí časem jsem se naučil věci o kterých jsem neměla ani páru. V dětském domově jsem zažívala i šikanu ale ta tam není ničím neobvyklým, při šikanování se naučíte i nějaké že obrany tam. S dětským domovem jsem nastoupila do školy o rok později. Později z důvodu že mě má vlastní matka pořádně nic nenaučila vlastně jsem pořádně neuměla mluvit. tak jsem navštěvovala logopedii a bohužel jsem potřebovala i psychiatra z důvodu ztráty "mámy ".Matku jsem milovala i když mi nikdy nedávala dobrý příklad. Začala škola a já začla mít kázeňské problémy vždy jsem byla problematické dítě hyperaktivní a cholerik dítě tohle jsem byla já. Často museli do školy docházet vychovatelky a pak mě za to čekal vždy nějaký trest. Sotva jsem se ve škole zklidnila byl nějaký čas se mnou klid časem si pro mě s bráchou vhodili jedni pěstouni kteří měli zájem si nás vzít, jenže nám to nějakou chvíli trvalo jít do nové " Rodiny" mezitím nás navštívila naše vlastní matka já si zas obnovila k ní ten vztah i když jsem sní strávila cca.jednu hodinu. Člověk by nevěřil co všechno mi byla schopna na vykládat a nasliboval. Jak si pro mě přijde atd.tohle jsem si vzala do hlavy a šla dítě zatím. Brácha tohle nijak nevnímal od malička má nějaké poruchy takže se vždy přizpůsoboval co jsem chtěla já. (Tohle mu závidím do dneška.)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 11, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

životKde žijí příběhy. Začni objevovat