"Bay Bakugou, değil mi? Şikayetiniz nedir?"
"Uyuyamıyorum."
"Uhm, sanırım bunu daha ayrıntılı bir şekilde açıklamalısınız. Mesela, ne kadar süredir uyuyamıyorsunuz?"
"Genellikle uyumam zor olur zaten ama yaklaşık dört aydır uykusuzluk çekiyorum."
"Uykuya dalmam bir saatten uzun sürüyor, uyuduğumdaysa kısa sürede uyanıyorum ve yine uyuyamıyorum. Bir gece uyusam bile sabah erken kalkıyorum, istemsizce oluyor."
"Peki, şu son dört ayda hayatınızı değiştiren herhangi bir olay yaşadınız mı?"
"Hayır, hiçbir şey olmadı."
"Anlıyorum."
"Sizden bir hafta boyunca uyku düzeninizi takip etmenizi istiyorum. Hangi saatlerde uyuyamıyorsunuz, haftada kaç kere düzgün bir uyku çekebiliyorsunuz, kaçta uyanıyorsunuz, tüm bunları takip etmenizi-"
"Tüm gece uyuyamıyorum, belli bir saati yok. Haftada ortalama üç günüm böyle geçiyor, onun dışındaki günlerde ise uyusam da sürekli uyanıyorum; genellikle kesintisiz uykularım olmaz. Sürekli kabus görüyorum ve sabah yedi ile sekiz arasında uyanıyorum."
"Buraya rahatlama tedavisi ya da başka bir şey için gelmedim."
"Lanet bir uyku hapı alıp uyumak istiyorum."
"Ah..."
"Pekala, size düşük dozda bir uyku hapı yazacağım fakat bir ay sonra tekrar kontrole gelin lütfen."
•
söylemeyi unutmuşum, bölümler arasında kısa süreli zaman farkları var
vee son 10 bölümümüz kaldı, yarın biter büyük ihtimalle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuchi 》katsudeku
Fanfiction❝ uyumak istiyorum. ❞ [ fuchi ; kenar, uçurum ] [ bakugou katsuki × midoriya izuku ]