"Aybel artık yataktan kalksan diyorum hani okula geç kalacaksın. Okulun ilk günü geç kalmanı istemiyorum. Kahvaltın hazır seni 15 dakika sonra üstünü giyinmiş olarak aşağıda görmek istiyorum."
Her sabah aynı tantana okula geç kaldın şöyle yap böyle yap falan. Anlamıyorum ki bu kadar seviyorsanız siz gidin. 'Böyle olmanı istiyorum Aybel şöyle olmanı istiyorum Aybel' benim ne istediğimi soran yok tabiİ. Yataktan annemin inadına daha yavaş kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. ve elbiselerimi giydim. Siyah dar pantolon, siyah gömlek, siyah deri ceket ve siyah converse. Benim giyim tarzım bu. Annem demek her ne kadar koysada babam istediği için söylüyorum.Annem ben küçükken ölmüş. Babamsa annemin kırkı çıkmadan başkasıyla evlendi. O günden sonra onun yüzünü bile görmek istemedim. Bana hiçbir zaman güvenmedi, küçükken bana güvenmesi için herşeyi yapardım. Ama artık uğraşmıyorum cehenneme kadar yolu var. Benim için sadece para veren biri o kadar. O bana güvenmedikçe bende kimseye güvenmemeyi öğrendim. Sonuç mu ben bir KÖTÜ KIZIM.
Yavaşça çantamı aldım. Kapımı kilitledim. Odama benden başkasının girmesini sevmezdim. Merdivenlerden indim. Sofrada oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. Hiçbirşey demeden kapıyı çarpıp gittim. Umurlarında değildim zaten. Yavaş adımlarla yeni okuluma doğru yürüdüm. Eski okulum sonunda beni ata bilmişti. Onca kavgadan donra beni istememişlerdi. Babamın ricası üzerine orada diğer okullarımdan daha uzun kaldım. Ama artık dayanamadılar haklı olarak ve şimdi buradayım.
Yeni okulumun kapısının ününde biraz durdum. Öğrencilere falan baktım. Tahminimce bu okul bana 1 ay dayanırdı. Yavaş adımlarla içeri doğru girdim. Başını eğip yeni olduğunu bağıran kızlardan nefter ederdim. Zaten başımı hiçbir zaman yere eğmezdim.Her zaman başımı yukarıda tutardım. Annemin bana vasiyetiydi.'Canım kızım ,prensesim, Aybel NE OLURSA OLSUN ASLA AMA ASLA BAŞINI YERE EĞME'
Annem bu sözü söylerken hayatımı değiştirebileceğini bilmiyordu. Aynı şeklde bende. Sınıfın önüne geldim ve en arka sıraya geçip oturdum.Sınıfta fısıdaşmalar başladı. Yanımdaki oğlan ise başını koyduğu sıradan kalkarak bana baktı.
AKEL
Dün gece yüzünden oldukça yorgundum. Sınıfa deldiğimde Can koşarak yanıma geldi "Abi yeni gelecek olan kız varya bugün gelmiş bahçede kızın siciline baktım..." Kızın sicilinden bana ne tahmin etmesi zor değil ki anne babası taşınmıştır terbiyeli ahlaklı bir kızdır yani o yüzden hemen sözünü kestim
-Bana ne oğlum kızın sicilinden dün o adam yüzünden zaten yorgunum uyuycam ben git. -Ama abi.. -Can lafımı ikilettirme git. -Peki abi Can gittikten sonra sınıfa döndüm ve bağırdım. "Ben uyuycam ses çıkarıp uykumu bölen olursa onu öyle bir döverim ki 2 ay hastaneden çıkamaz. Duydunuz mu." Bütün sınıf onaylarcasına başını salladı. Bende uyumaya başladım.
---------------------
Sınıftan gelen fısıldaşmalarla uykum böündü.Tam o sırada yanıma birinin oturduğunu anladım. Demek ki benim sırama oturmaya cesaret ediyor. Başımı kaldırıp yanımda oturana baktım. Bu kızı tanımıyordum. Ve benim gibi tamamen siyahlara bürünmüştü.Yavaşça yüzüne baktım güzel bir kızdı.Simsiyah uzun saçları vardı. gözleri sanki ona inat yemyeşildi ama o gözlerde tıpkı benimkisi gibi birşey vardı. ACI.Onunda beni incelediğini fark ettim.
-Ne o görüntü hoşuna mı gitti. İnceliyorsun. -Kendimi bilmem ama senin hoşuna gitmiş olmalı.
Bu sözle affaladım. Ama kendimi hemen topladım. Benim karşıma kimse böyle çıkmazdı.Cesartleri yoktu daha doğrusu.
-Kızsın ama bir erkeğe karşı gelebiliyorsun.Başına ne geleceğini düşünmeden. -Kızım ama bu senin salak olduğunu değiştirmiyor.
Bir ana sınıfta fısıldaşmalar çoğaldı.Ve etrafımızda bir halka olduğunu fark ettim. Tam o anda yanımdaki kız ondan çıkmasını beklemediğim bir ses tonuyla bağırdı.
-Kesin sesinizi ve herkes yerine geçsin. Yoksa sonuçlarına katlanırsınız.
İlk defa böyle birşey gördüğümü söylesem yalan hayatımın en gerçek şeyi olurdu herhalde.erkeklerde dahil olmak üzere herkes dağıldı.Ve ben ona döndüm.
-Kötü kız mısın?
-Kötü kız olduğumu anlamayacak kadar salak mısın. Ya sen kötü çocuk musun?
-Kötü çocuk olduğumu anlamayacak kadar salak mısın?
ARKADAŞLAR MULTİMEDYA VAR RESİMDEKİLER AYBE DEĞİL SADECE GİYİNİŞ TARZINI GÖSTERMEK İSTEDİM O GÜZEL YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BENDEN EKSİK ETMEYİN KÜTFEN