Herkese merhaba şekerlerim. Öncelikle kitabı tanıtmadan önce yazarlarını tanıyın isterim. Evet yanlış okumadınız. Biz iki kişiyiz. Kuzeniz, can yoldaşıyız.
Benim nickim Fierce. Diğer yazarın nicki de DesireNick bulma konusunda baya bi zorlandık ama yapacak bir şey yok.
Fierce, ateşli demek
Desire ise tutku demekFİERCE
Sarışın, kitap kurdu, laf sokmayı seven, kısaca yemeklerle aşk yaşayan bir kızım.DESİRE
Kumral, zayıf, dövmeyi seven, online oyun sapığı kısaca mutluluğu kaynanası olmadan hedefleyen bir kız.Narkız şuan işleri olduğu için tanıtımı ben yapıyorum
- fierce.- Bu kitap kimin aklına geldi ?
İkimizin aklında böyle kurgu varmış ortaya sunduk, hemen grup açıp orada tüm her şeyi belirledik. FIERCE fotoğraf işine baktı. İkimizde isimleri belirledik birden bu ortaya çıktı. Tek eksiğimiz harika bir kapak ve isim kaldı.ŞİMDİ KİTABI TANITAYIM
Yüsra, Öykü ve Kumsal, ufaklıktan beri yetiştirme yurdunda büyümüş, lise 2ye kadar Çanakkale'de yurtta arkadaş olmuş 3 genç kızdır. Lise 2'nin sonlarına doğru girdikleri sınavda bu genç kızlar başka yeri kazanmışlardır. Orda okumalarının tek kuralı, gidecekleri okulun yurdunda kalmaktır. Müdür ve kızlar bu durumu kabul etmiş ve kızlar için artık kendi ayaklarının üzerinde durma vakti gelmiştir.
Kızlar, kendi hayalleri içinde mutluluğa kavuşacaklarını sanarken birden karşılarına, Berk, Kerem ve Ayaz pislikleri çıkar.
Pislik neden diyorsunuz diyecek olursanız, kitabı okursanız anlayacaksınız.
Elleri valizli kızları korkutan Berk Kerem ve Ayaz, birden karşılarına çıkan Kıvanç Poyraz ve Rüzgar'ı görür.
Kıvanç, Poyraz ve Rüzgar semtin iti kopuğu değil, bela ama delikanlı çocukları olarak bilinir. Anlaşana çok iyi, ters düşene bela olan bu gençlerin tek düşmanları, zengin ailelerinin ceza diye yolladıkları Berk, Kerem ve Ayaz'dır.
Artık okulda çok kötü şeyler olacaktır. Yeni gelen 3 kız ile birlikte nefesler tutulacak, okudukça oha diyeceksiniz. Ne bekliyorsunuz ? Hepinize yer var burada 🔥