Verrassing na een half jaar...

4.8K 21 8
                                    


Verrassing na een half jaar...

Het was inmiddels maanden geleden dat we samen een middag in een hotel kamer hadden doorgebracht. De opgebouwde seksuele spanning bereikte die middag zijn hoogtepunt. Na een sensueel voorspel met massage, blinddoek, plagerijen eindigde het in een heftige sex partij waar we beide zolang naar verlangde.

Bezweet en buiten adem lagen we in elkaars armen uit te hijgen..

ik streelde de haren uit je gezicht en ik keek weer in je mooie groene ogen, die ogen die me net bij ons gezamenlijke orgasme zo geil en indringend aankeken..

Beide hadden we er nog vaak aan gedacht en besproken met elkaar..

We hadden bewust gekozen om even wat afstand te creëren. Onze thuissituatie mocht er niet onder lijden.. een pauze was derhalve een must..

We spraken elkaar regelmatig over verschillende onderwerpen, niet alleen over seks.. de klik was gelukkig gebleven na die hete middag.. we hadden de tijd genomen om het een plaatsje te geven.

De laatste tijd haalde je onze middag steeds weer aan in onze gesprekken..

we belden af en toe als we van elkaar wisten dat we alleen waren. Onze afspraken daarin waren helder en we hielden ons hieraan.

Vandaag hadden we weer afgesproken.

Zelfde hotel. Je gaf aan dat je weer verlangde naar zo'n zelfde middag. Ik had inmiddels de benodigde artikelen in een tas gedaan en reed naar het hotel.

Om 13:00 hadden we afgesproken in het restaurant. Om 12:30 parkeer ik de auto en check in.

Ik loop naar het restaurant en ga zitten aan een tafeltje achteraf. De ober neemt mijn bestelling op en dan krijg ik een berichtje van je..even ben ik bang dat je je bedacht hebt. Maar je geeft aan dat je er bent. Ik stuur terug waar ik zit en kijk naar de ingang. Even later zie ik je bij de ingang naar binnen lopen, mijn adem stopt en mijn hart bonst in mijn borstkas...

Wat zie je er mooi uit..je draagt een nauwsluitend zwart jurkje en schoenen met hoge hak. Je blonde haar contrasteert fantastisch met het zwarte jurkje... al lopend naar binnen verwijder je je zonnebril. Je groene ogen lijken het restaurant te verlichten. Mijn gedachten schieten even terug naar ons intiemste moment.. je blik van toen staat in mijn geheugen gebrand.

Dan zie je me zitten en een glimlach verschijnt op je gezicht. Wat jij niet ziet, maar mij wel opvalt is dat er aan enkele tafels het gesprek stilvalt en vele ogen je volgen als je naar mij toe loopt.

Ik sta op en wacht tot je bij me bent, je slaat je armen om me heen en kust me vol op mijn mond.

Mijn hartslag maakt een sprong en ik kijk na de kus weer in je geweldige ogen.

' ik heb je gemist' fluister je in mijn oor en glimlacht weer als je gaat zitten. Ik ga ook snel zitten aangezien ik mijn benen bijna niet meer voel en er iets anders in mijn broek begint te groeien..

De ober brengt een glas wijn die ik besteld had en aangegeven om deze te brengen als je zou arriveren.

We praten over van alles en als je vraagt wat de plannen zijn voor vandaag, zeg ik dat ik de vorige keer wil herhalen.

Ik zie iets van teleurstelling in je ogen, dat ik niet meer fantasie heb.

Als je glas wijn leeg is bestel ik een nieuw glas voor je en verontschuldig me, ik geef aan dat ik even naar boven ga en alles in orde maak.

Boven pak ik mijn tas uit en bereid alles voor. Fles champagne staat al op de tafel in de koeler. Op de minibar staan verschillende glazen en ik pak er 2 af en zet deze bij de champagne.

OverspelWhere stories live. Discover now