6 Eylül 2018
Park Jimin"Hey sevgilim" Hastene kapısından çıkar çıkmaz duyduğum sesle kafamı kaldırmıştım. Bana doğru seslenen sevgilimi gördüğümde ise yüzümde kocaman bir gülümseme oluşmasını engelleyemedim.
Yoongi ile uzun zamandır çıkıyorduk hatta geçenlerde nişanlanmış ve yakın zamanda ise evlenecektik. Hayatımız başlarda epey zor geçsede şu günlerde halimizden memnunduk. Eskiden bir çok zorluktan geçmiştik ailelerimiz bizi başlarda desteklememiş kalplerimizi kırmışlardı yavaş yavaş birbirimizden vazgeçmeyeceğimiz fikrini benimsediklerinde ise ilişkimizi kabul etmiş ve her zaman yanımızda olmuşlardı. Yani kısası o kötü günleri beraber atlatmış ve şuanda ise önümüzde sonsuz bir mutluluk vardı.
"Uhm günün nasıl geçti bakalım ?" Tam önünde durduğumda kollarını belime dolamış ve her gün sorduğu soruyu sormuş cevabımı da merakla beklemişti. Kollarımı boynuna doladığımda kulağına doğru fısıldadım.
"Her zamanki gibiydi ama sanki biraz daha yoğundu."
Sarılmamız bittiğinde sakin bir şekilde birbirimizden ayrılmış ve el ele tutuşarak arabaya kadar yürümüştük.Arabaya bindiğimizde bir süre ellerimizi ayırmasada bir süre sonra güvenliğimiz için ellerimizi ayırmış ve arabayı dikkatlice sürmeye devam etmişti.
Bugün olan olay aklıma geldiğinde heyecanla Yoongi'ye döndüm ve heyacanım ses tonumdan bile belli olacak şekilde konuşmaya başladım.
" biliyor musun sevgilim hani sana geçenlerde bahsettiğim doktor var ya, aslında benden nefret etmiyormuş. Bunca zamandır bana öyle davrandığı için benden nefret ettiğini sanmıştım ama aslında öyle değilmiş. Bugün çıkışta yanıma geldi ve konuşmaya başladık. Beni gerçekten taktir ettiğini işimde iyi olduğumu ve hatta beni kıskandığını bile söyledi. Böyle konuşması beni şaşırttı ama mutluda etti. Gerçekten benden nefret etmiyor olması güzel bir şey. Ve bu akşam evinde parti vereceğini söyleyip benimde katılmamı istedi ama ben ona yorgun olduğumu ve gelemeyeceğimi söyledim"
"senden nefret etmesi için hiçbir neden olmadığını söylemiştim sevgilim. Sonuçta senden nefret etmesini sağlayak hiçbir şey yapmadın ve bence bu parti işini bir düşünmelisin sonuçta zor bir gün geçirdin ve eğlenmek seninde hakkın" Aslında haklıydı ona karşı şuana kadar hiç saygısız davranmamıştım yada benden nefret etmesini sağlayak bir şeyler yapmamıştım. Ama ister istemez benden nefret ettiği düşüncesi beni kırıyordu. Parti işine gelirsek aslında fena fikir sayılmazdı sonuçta uzun zamandır böyle bir etkinlikte bulunmuyordum.
"Aslında partiye gitsem fena olmaz" diye mırıldandığımda Yoongi destekleyici bir şekilde gülümsemiş ve elini elimin üzerine koyarak baş parmağı ile elimin üzerini okşamıştı.
"O zaman seni evine bıraktıktan sonra hızlıca hazırlan ve seni partiye bırakayayım." Kafamla onaylamış ve araba durduğunda fazla uzun sürmeyeceğini söylerek evin içine girmiştim.
✩ ✩ ✩
Parti beklediğimden kesinlikle daha iyiydi. Acayip derece eğlenmiş ve yorgunluğumu üzerimden atmıştım. Ne kadar içki içmek istesemde kendime sahip çıkmam gerektiğini bildiğimden sadece bir yada iki bardak içmiştim.
Yoongi işim bittiğinde onu aramamı ve gelip beni alacağını söylemişti ama aramalarıma cevap vermemesi ve gecenin geç saati göz önünde bulundurarak çoktan uyumuş olduğunu düşünmüştüm.
Evim buraya yakın değildi ama çokta uzak sayılmazdı. Belki yürüyerek gidersem saatlerce sürebilirdi ama bunu yapmak zorundaydım. Sık sık Yürüyüş yaptığımdan pek zorlanacağımı tahmin etmiyordum. Sadece biraz sıkılacak ve karanlık olduğundan birazcık korkacaktım ama sonunda evime ulaşacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ᴅᴀʀʟɪɴɢ ✩ ʏᴏᴏɴᴍɪɴ 【ONESHOT】
Vampiros[ YOONMIN ] Yoongi ile hayatları mutlu bir şekilde ilerlerken sadece yanlış yerde ve yanlış zamanda orda bulunan jimin'in hayatı büyük ölçüde değişmiştir. ✩ ✩ ✩