Her gün onu düşünmemeliydim. Onun buna hakkı yoktu, bu kadar değere , bu kadar düşünceye ,hakkı yoktu onun.
Yine okulda sıkıldığım bir an. Hemde çok sıkıldığım ve kendimi sessizliğe adamaktan başka şansım olmadığı bir an. Okulun arka bahçesinde bir bankın üzerinde oturmuş sessizliği dinliyordum.(nasıl oluyorsa artık?)
Birden bir ses geldi. Bu Zehranın sesiydi. Duvarın kenarında usulca onların konuşmalarını dinlemeye çalışıyordum. Zehra yanındaki kıza şöyle söyledi:-şimdi ada'nın yanına gidip "Zehranın birine borcu varmış ve o kişiye borcunu vermek için okula bir miktar para getirmiş. Ama biri bu parayı çalmış, falan diye uydur birşeyler. Ama sakın bunu Zehraya söyleme "de tamam mı? Benim söylemediğimi düşünmesin sakın.İrem sana güveniyorum.
Dedi.
Pislik şey Ada' yı kandırıp parasını yiyecek.
Bunu duyan ben hemen ada 'nın yanına gittim.
Ada'ya bunu defalarca söyledim ama Ada'nın bana söylediği tek şey
-gerçekten sana inanmamı mı bekliyorsun?Oldu. Bu söz kalbimde yarıklar açmasına neden olsa da telefonumu çıkarıp videoyu Ada'ya izlettim.
Önlemimi almıştım.
Bu sefer bana inandı ve Zehra'nın yanına doğru yol aldı."Duyduğum haberlere göre ayrılmışlar"
Dedi, Eylül bana tebessüm dolu bir ifadeyle.
"Yaa evet öyle olmuş "dedim. Ve sırıttım.
Birden Ada görüş alanıma girdi. Bana doğru yöneldi. Kollarımı bağdaç yaptım hemen.Yanıma geldiğinde bana şöyle dedi:
-sağol!
Ona sert çıktım sonuçta bir kabamcayım.
-ovvv! Gerçekten bana inanmanı beklemiyorum ,gerçekten!!!Siz iyiler ne safsınız. Herşeye kanıyorsunuz böyle.
- am emin olamadım bana kızmamalısın. Sen Zehra'yı sevmezsin. Yani bu yüzden bennn...Derken ,sözünü kesip elimi dur dercesine kaldırdım.
-ciddiyim bana inanmanı beklemiyorum! Kötü şeyler yapmış olabilirim ama hiçkimseye yalan söylemem ben anladın mı!!! Asıl kötü sizlersiniz. Arkasına geçip ,destek olmak yerine sırtından bıçaklarsınız siz!!
Dedim. Bayağı üzgündü. Yapacak birşey yok ! Onun değerini bilemedi Zehra.
Sizleri seviyorum arkadaşlar . Bana destek olan herkesin arkasındayım❣😍😘❤️😂😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Karakter
Teen FictionBen bu hikayenin kötü karakteriyim. Bir hikayede iyilerin karşısına çıkan bir kötü bir karakter vardır ya. İşte ben o kötü karakterim. Belki üzgünümdür ,belkide aşığımdır, belkide acı çekiyorumdur. Kim bilir? Hep kendimi sorguladım .niye bu kadar kö...