Park Jimin- opis

72 4 0
                                    

17 letni chlopak z ciezkim zyciem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

17 letni chlopak z ciezkim zyciem. Jego rodzice zgineli w katastrofie lotniczej przez co jeszcze 15 letni chlopak musial zamieszkac sam. Nikt jednak nie slyszal nigdy o tym chlopaku w jakichs urzedach. Na papierach do rodzicow wpisuje zazwyczaj swoja ciotke ktora go utrzymuje. Jimin z rodziny ma kontakt tylko z nia poniewaz pozostali po smierci jego rodzicow przestali sie nim interesowac. Zawsze we wszystkim byl tym gorszym. W szkolach sie z niego nasmiewali i mu dokuczali wiec czesto je zmienial. Los nie byl laskawy dla tego zagubionego w swiecie nastolatka. W ostatniej klasie podstawowki trafil na nauczyciela ktory okazal sie pedofilem i probowal go zgwalcic po lekcjach lecz chlopakowi udalo sie uciec i pozwal mezczyzne do sadu. Teraz odsiaduje 5 lat za probe gwaltu na nieletnim. Na tym sie jednak jego problemy nie skonczyly. W pierwszym liceum juz drogiego dnia zostal pobity i trafil do szpitala z rozcieta glowa. Nie jest zbyt bogaty wiec wszystkie pieniadze otrzymane od ciotki albo zarobione na wakacjach przeznacza na rachunki za prad i wode oraz na wszelkiego rodzaju produkty spozywcze albo kosmetyki typu szampon, pasta do zebow czy plyn do mycia ciala. Pomimo tych wszystkich rzeczy jest bardzo grzeczny, mily i dobrze wychowany. Zawsze stara sie zrobic co tylko moze aby zdobyc osobe ktorej bedzie na nim zalezec. Ciezko jest mu jednak zaufac od tazu drogiemu czlowiekowi po tym co go spotkalo w zyciu.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Jesli to czytasz to zycze milego dnia/wieczora/milej nocy

Jesli macie jakies uwagi albo rady to prosze o napisanie...dopiero zaczynam i nie znam sie na tym za bardzo...

In Love With My EnemyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz