1. Bölüm (Zeynep)

190 4 1
                                    

      Kemal'den olma Fatma'dan doğma 1990 yılında dünyaya gelmiştir. Ailenin ilk çocuğu olduğu için üstüne düşüyorlardır. 7 yaşına kadar annesinden ayrılmayan Zeynep okula başlar. Ailesine düşkün olduğu için ilk gün okulda durmayan Zeynep sürekli ağlar ve annesini ister ilk gün evine erken dönen Zeynep okulda ağlaması durmadığı için öğretmeni eve göndermiştir. 2 . Gün annesini bırakmadığı için mecburen anneside okulda kalır ve dersini birlikte dinlerler. Yavaş yavaş okula alışır arkadaş edinir en iyi anlaştığı arkadaşı Meryem' dir. Sürekli birlikte zaman geçirirler tenefüslerde birlikte gezer ve derste de aynı sırada oturuyorlar eve birlikte dönüyorlar Meryem, Zeynep'in evinin tam karşısında kırmızı boyalı 2 katlı Büyükannesi ve dedesi ile kalıyor annesi babası küçükken ölmüşlerdir. Sokakta Zeynep ile oynarlar ödevlerini birlikte yapıyorlar. Bu sırada 1997 yılının mart ayında Zeynep'e annesinden güzel bir supriz gelir ama Zeynep bu süprizi hiç de güzel karşılamaz çünkü bu supriz Zeynep'in evdeki tek çocuk olmasını bitirip eve ve anne babasını elinden alıcak biri olarak görüyordu. Babası böyle birseyin olamacagini anlatsa bile Zeynep kıskançlık yapıyor sürekli yaramazlık yaparak anne babasini kızdırıyor. 27 Ekim 1997 yılında dünyalar güzeli bir kız çocuğu dünyaya getirir Fatma. Sapları saçları renkli gözleri ile bulunduğu ortama ışık saçan Aslı doğmuştur. Anne babasının ilgisini iyice kaybeden Zeynep kıskançlık dozunu iyice kaçırır ve anne babası uyurken kardeşinin yanina gider elinde mutfaktan aldığı ekmek bıçağı ile Aslı'nin beşikteki beyaz örtüsünü kaldırır kardeşi Aslı'ya bakar elini kaldırır. Bıçağı indirir..

3 KARDEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin