Kapıyı yavaşça açacakken arkadan ajans çalışanı gelir.
Çalisan: Ne yapıyorsunuz?
Zeynep: Dilek Hanım' a bakmıştım burada mi?
Çalisan: Evet burada ama kimseyle görüşmek istemiyor ailesiyle birlikte şuan.
Zeynep: Ailesi benim benim onun ablasıyım.Çalışan: Sizin gibi kaç kişi geliyor biliyor musunuz hergün. Rica ediyorum güvenliği çağırmadan çıkar mısınız?
Zeynep, çalışanın yanına yaklaşıp kolunu sıkıp duvara yaslayarak.
Zeynep: Bana bak. Şimdi dileğe haber vermezsen burada öyle bir hale sokarım ki seni insan içine çıkamazsın.
Çalışan kapıyı vurup içeri girer. Içerde biraz bekledikten sonra tekrar içeri girer.Zeynep: Ne oldu anlat?
Çalışan: Dilek Hanım ablasını bulmuş sizin gibi sahtekarlar ile görüşmek istemiyor şimdi çıkın gidin yoksa zor kullanıcam.
Üzüntü ve göz yaşları içinde giden zeynep merdivenlere giderken karşısına kardeşi aslı çıkar.
Aslı: Neyiniz var? Iyi misiniz?
Sert bir cevap ileZeynep: Iyiyim beni rahat bırak.
Aslı elini omzuna koyup sana yardımcı olabilirim derdini anlat lütfen. Zeynep anlatmak için önce su ister bi masaya oturur anlatmaya başlar.
Aslı duyduklarına şok olmuştur.
Aslı : Arkanızı döner misiniz?
Zeynep : Neden ?Aslı: Dön bi dön 2 saniye.
Zeynep : Tamam.
Arkasını döner ve aslı ayağa kalkar üstünde ki elbiseyi sıyırır sağ omzunu acar. Gördüğü durumda şaşkına döner. Ablaaa diye bağırarak sevinç içinde arkasından boynuna sarılır.
Şaşkınlık içinde zeynep;
Ne diyorsun bi sakin ne oluyor?
Aslı: Ben senin kardeşinim sen benim anlamsın aslı ben.
Zeynep: Ne diyorsun, arkanı dön ..
Zeynep de aynısını arkasını döndürüp aslının omzunu acar dövmesine bakar. Şaşkınlık içinde aslıya bakarak göz yaşları içinde kardeşim diye sarılır.
Yukarıda aslıyı merak içinde beklerken başına birşey mi geldi diye aramaya başlayan dilek. Aslıyı ararken bi kadın ile ağlayarak ve sarılır halde görür. Merak içinde hızlı şekilde yanlarına gider.
Dilek: Aslı ne oluyor kim bu kadın?
Aslı: (Sevinçli ve ağlayarak) dilek bu kadın bizim ablamız zeynep.
Şaşkınlığını gizleyemerek ne diye cevap verir ve dona kalır. Zeynep inandırmak için sağ omzundaki dövmesini gösterir. Dövmeyi gören dilek mutluluk içinde ablası zeynebe sarılır. 2. Kez 3 u birlikte sarılır. Yıllar sonra bekledikleri ana kavuşurlar 3 u birlikte yaşamaya başlar geçmişte yaptıkları hataları tekrar yapmamak için hayata yeni bir başlangıç yaparlar. Dilek kariyerinde zirveye oturur ekranların aranan 1 numaralı yüzü olur 3 kardeş adı filmini yani kendi hayatlarının filminde başrol oynar rekor izlenme ile en iyi film seçilir.
Aslı, mert ile evlenip 1 kız 1 erkek çocuk sahibi olur mutlu mesut yasarlar.Zeynep, uzun bir süre cezaevine girmenin bedellerini ödemek zorunda kalsada kardeşlerinin desteği ile hayata tutunur yeni bir başlangıç yapar ve bir moda evi açar. Dünyayı gezerek moda da adını kısa sürede duyurur.
Hayata yeni bir başlangıç yapma fırsatı buldukları için en büyük şans ve destekçileri olan dilek bunun mükafatını da hem ailesinde hem aşk hayatında hemde iş hayatında en iyi yerlerde olarak kazanır....SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 KARDEŞ
Детектив / Триллер3 kardeş DİLEK, ASLI, ZEYNEP. 3 kardeş anne ve babalarını kaybettikten sonra hiçbir akrabaları olmadığından yetimhaneye götürülürler. Zeynep en büyükleri, ASLI ortanca ve Dilek küçük kız kardeşleridir. DİLEK daha 11 yaşında yetimhane ile tanışmış kü...