Kıskançlığından kardeşini öldürme hırsı ile odaya giren zeynep ışığı açık bıraktığı için annesi uyandı bıçağı kardeşi aslı ya saplayacakken elini bıçak ve kızı Aslı ile arasına koyar bıçak elini saplanır.
Acı içinde bağırır çığlığına uyanan Kemal bıçağı karısı Fatma'nın elinden çıkarır. Pansuman yapar.
Fatma: Kemal, zeynep kıskançlığı aslı için tehlike oluşturuyor.
Kemal: Haklısın Fatma ne yapmak gerekir ?
Fatma: Aslı büyüyene kadar zeynebi yatılı bir yurda verelim.
Kemal: Emin misin ?
Fatma: Başka çaremiz yok.Eli yaralı ve acı içinde kızı zeynebin eşyalarını bir çantaya doldurup kızıyla konuşur. Zor olsada zeynebi ikna eder.
Kemal araba ayarlamış şekilde eve gelir. Fatma herşeyi hazırladığı için vakit kaybetmeden kızını alıp araya biner. Yolda zeynep bi ümit ile babasına yalvarmaya başlar
Zeynep: (Ağlayarak) Baba nolur beni götürmeyin söz veriyorum kardeşime zarar vermeyeceğim çok seveceğim onu.
Kemal: Kızım bu çok uzun sürmeyecek kardeşin büyüyüp kendini koruyabilecek güne gelene kadar senin yurtta büyümen kardeşinin hayatı için doğru bir karar.
Zeynep ağlayarak yolculuğa devam eder. Yurda geldiklerinde babasının elini tutarak yurdun müdürü olan Hakkı müdürün odasına girerler.Tık tık tık.
Hakkı: Gel.
Kemal: Hakkı Bey, adım kemal. Kızımı yurda bırakma geldim.
Hakkı: Burası kimsesizler yurdu kızınızı neden bırakmak istiyor sunuz ?
Yaşanan olayı anlatır kemal. Müdür istemesede aslının hayatını koruyabilmek için kabul eder zeynebi yurda kabul kayıt eder. Babası, Zeynep'i yurda yerleştirdikten sonra kapıdan çıkarken arkadan bir ses.
Zeynep: Babaaaaa.Kemal arkasını dönerse kızını bırakamayacağını bildiği için gözleri dolu şekilde elini sıkar ağlayarak arabasına doğru yürümeye başlar. Arkada bıraktığı kızı ağlayarak beni bırakma baba sesleriyle yurdun duvarları yankılanıyordu.
Zeynep'i yurda bıraktıktıklari için daha rahat olan annesi babası Aslı'yı güven içinde uyutup geceleri rahat yatıyorlardır.
Bir kaç ay sonra Fatma sabah kalkar midesi bulanarak lavaboya koşar. Aklına acaba hamilemiyim diye soru işareti düşer. Kızı aslıyı da yanina alarak hastaneye giderek test yaptırır düşündüğü şey doğrudur Fatma 3. Kez hamiledir. Akşamı 4 gözle bekler kocası kemal gelsin hemen güzel haberi vermek için. Her zamanki gibi 6 ya çeyrek kala sofrayı kurmaya başlamıştır saat tam 6 da kocası eve gelir. Kocası bir motor ustasıdır sanayide arabaları tamir eder.
Fatma: Hoşgeldin bey.
Kemal: Hoşbulduk hanım der. Elini yüzünü yıkamak için lavaboya gider. Sofraya oturur yemek yemeye başlar bu sırada karısının kendisine bakarak gülümsedigini görür.
Kemal: Ne oldu hanım ?Fatm: Bugün çok güzel bir şey öğrendim.
Kemal: Çatlatma insanı ne oldu merak ettirdin şimdi beni.
Fatma: Heyecan ve ağzı kulaklarında hamileyim der.
Sevinç ve heyecan içinde bağırarak.Kemal: Allaaaaahhhh be baba oluyorum babaaaaaaa.
3. Kez baba olma sevinci yaşayan kemal karısını öper sarılır.
Aslı babasının bu sevincinden etkilenmis olsa gerek gülerek ellerini birbirine vurarak sevinir. Zaman hızla ilerler 3. çocukları doğar oda ablaları gibi kızdır. Babası kızının adını Dilek koyar. 1.5 kilo doğan Dilek yemyeşil gözlü tombul yanaklıdır.Dilek'in doğumundan tam 18 ay sonra Fatma ve Kemal trafik kazasında hayatlarını kaybederler. Böylece Dilek ve Aslı ablalarının bulunduğu yetimhaneye getirilirler. Böylece 3 kardeş hayatta birbirlerinden başka kimseleri kalmaz...
Zeynep 18 yaşına gelmesine bir kaç gün kalmıştır. Kardeşi aslı 11, dilek 10 yaşındadır. Ayrılmak istemezlerse 18 yaşını doldurduğu için Zeynep'i yurttan çıkaracaklarını öğrenirler. Yurttan çıktıktan sonra birbirlerini bulabilmeleri için kendilerine işaret olarak sağ omzunun arkasına anne ve babalarının isimlerini yazarlar.
Aradan yollar geçer Zeynep hırçınlığı ve kimseye boyun eğmeyen yapısıyla çalıştığı yerdeki patronun kendini taciz etmesiyle bıçaklayarak hapse girmiştir.
Aslı ise yurttan çıktığında hem okuyup hem de çalışmak zorunda kalmış eğitiminden geride kalmamak için çalışan ama sürekli parasızlıktan eğitimini aksatmak zorunda kalan aslı eğitimini durdurup daha çok çalışmaya başlamıştır .
Dilek 13 yaşındayken zengin varlıklı milyarder bir aile evlatlık almıştır. Evin tek çocuğu olduğu için her istediğini yapmışlardır ama aklı sürekli ablalarındadır bir gün ablalarını bulma umuduyla yaşıyordur. Dilegin, hayalî doktor olmaktır çok çalışıp tip fakültesini kazanmak istemiş ama başlamamıştır . Kendisine eğlenceli ve zevkli geldiği için oyuncu olmaya kadar vermiştir annesi ve babası karşı çıkmadığı için oyunculuğa başlamak için güvenilir bir menejer ile anlaşmışlardır. Kısa süre içerisinde oyunculuk eğitimini almıştır. Ilk reklam teklifini almıştır şampuan reklamında oynayacaktır televizyon, gazete ve dergilerde fotoğrafları basılmış her yerde dileğin fotografları yer alıyordur. Hapiste olan ablası zeynep televizyonda ablasının reklamına denk gelir ve yetimhanede birbirlerini tanımak için sağ omzunun arkasına yaptıkları dövmeyi görür. Sevinçli şekilde kardeşimi buldum diye haykırır. Aslı ise 2 kardeşinden habersiz bir cafede çalışıyordur. Ablası aslının çalıştığı kafeye gelerek iş görüşmesi yaparken servisi yapan birbirinden habersiz 2 kardeş yan yana durduklarindan habersiz şekilde işlerine devam ederler. Aslı, servis yaparken kardeşi dileğin üstüne suyu döker yanlışlıkla.
Aslı: Çok özür dilerim istemeyerek yanlışlıkla oldu.( telaş ve işinden kovulma korkusu icinde)
Dilek, sakin ve soğukkanlılık ile garsonu sakinleştirir.Dilek: Tamam sakin olun sorun yok olur böyle şeyler der.
Aslı, kardesi dileğin masadan kalkarken dövmesini görür. Heyecan ve şaşkınlık içinde ne yapacağını bilemeden dona kalir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 KARDEŞ
Mystery / Thriller3 kardeş DİLEK, ASLI, ZEYNEP. 3 kardeş anne ve babalarını kaybettikten sonra hiçbir akrabaları olmadığından yetimhaneye götürülürler. Zeynep en büyükleri, ASLI ortanca ve Dilek küçük kız kardeşleridir. DİLEK daha 11 yaşında yetimhane ile tanışmış kü...