Prolog

342 15 2
                                    

   Când suntem mici, adulți au obiceiul să îți umple capul cu prostii despre prinți si prințese, cum ca viață  este minunată  și ca
merită  trăită din plin, ca într-un  final  toți  vom trăi  fericiți până la adânci  bătrânețe !

Da probabil ar putea  fi  valabil si pentru mine ,  asta  doar dacă viata  mea  nu ar fi un dezastru  continu.

Sunt  de optsprezece ani pe această  minunată  planetă, înconjurată  de persoane   care  mult prea  probabil  au doar fluturii  in căpățână,  ce se chinuie să  supraviețuiască de la o zi la alta. 

Ajunsă  la această  minunată  vârstă,  cam toti au început să îmi spună  să  stau linistită , ca prințul mai devreme sau mai tarziu  va veni si la mine. 
Dacă  vor continua  așa  pentru mult timp,  probabil  o să  încep să  cred si eu !

Nu m-am gândit niciodată  la varianta  de prinț,  adică  neah  cine crede  in așa  ceva  ?  Si totusi  poate într-o  bună  zi voi  întâlni  si eu persoana  potrivită! 

Mai mult ca sigur printul meu sa  oprit  cu prieteni la o bere, si a uitat de mine, sau poate  calul  sau  nu se orientează  prea bine si s-au  pierdut  în pădure  . Neahh 
 

Nu te grăbi Printule   fii  comod  , oricum nici eu nu ma grăbesc  . De mică visez să  îmi găsesc  jumătatea  undeva pe la optzeci de ani, așa am tot timpul din lume  să îmi trăiesc viața liniștită,  dar să  știi  că nu vreau să  te aud  după  că  o să  vrei moștenitori ! Sunt  sigură  că nu vreau să apar la televizor  cum că aș  fi cea  mai bătrână mamă din lume! 

Dumnezeu ma iubeste atât de mult ca mi-a dat  un frate  geamăn  si un altul cu 3 ani mai mare  care  ma dispera  in fiecare  zi ,  doi idioți  unul mai mult ca altul.  Îi iubesc nespus sunt frați mei,dar cate  o dată îmi doresc să  pot pocni din degete, si să  îi  fac să dispară  din viata mea .  Faptul că sunt cea  mai mică  nu ma ajută  la nimic, să  nu mai vorbim că sunt si o fată  . Si pentru ca sunt cea mai mică trebuie să  îi  suport zi de zi ,  va asigur ca nu este de loc dragut să  te trezesti in fiecare  dimineață  cu glume  de tot rahatul iar după  să încerci să  ai o zi normală  .
Ma intreb si acum  oare cat de normală  li sa parut ziua  colegilor mei,cand profesoara de geografie  a trebuit  să  mă asculte, iar din gura  mea  iesea  un miros  de ceapă  îngrozitor.  Si pentru asta  trebuie să  multumesc doar scumpilor  mei frați.  Care  au avut minunata  idee  să  îmi pună  suc de ceapă  in flaconul  de apă  de gură.
 
Ohh cat îi  urăsc,   se distrează  de minune pe seama mea  idioți ăștia  doi!

Macar există  Emily  cea mai bună  prietenă a mea  care ma intelege indiferent  de situație,   ne cunoastem de cand eram mici  așa  că suntem de nedespărțit,  de acea  am decis  ca vom merge la aceiași  universitare , totul ar fi perfect daca karma  mea nu ar fi de fiecare  dată  împotriva  fericiți  mele.

Si frați mei merg la aceiași universitare , tradiție de familie  si in familia  noastră  tradițiile se țin în continuare,  chiar dacă părinți  noștri  nu mai  sunt printre  noi! 

Eh  acel nenorocit de pod daca nu s-ar  fi rupt   in acea  zi blestemata  probabil  eu mai  aveam vreo  speranța  , speranța  că într-o zi voi fi si eu o adolescentă  normală  ca toate  celelalte  . Dar acel pod a decis  să se rupă  exact  in momentul in care  părinți  mei treceau pe acolo . Si acel pod a decis să îmi ia tot ce iubeam mai mult si imi era mai drag !
Un pod nenorocit care a înghițit  zeci de persoane  și care  a distrus  multe  famili.

Nici in ziua de astazi nu am reusit  să  îmi fac curaj să merg în acel loc chiar dacă au trecut 3 ani de atunci !

Problemă  este că după  ce acel pod a căzut,  viata mea  a devenit si mai haotică  decât era !
 
Cred  că de acolo  de sus ei ne veghează  in fiecare  zi, si au grijă de noi  cu siguranța  muncă le-ar  fi multa  mai  ușoară  dacă  eu aș termina  cu prostiile  și aș  fi mai liniștită.
 

Dar  nuuu, mie imi place acea  parte din mine cand devin o nebună  psihopatică . Nebună  spun eu  psihopatică  spun ceilalți  dar cred ca exagerează   , adică beh  stiu ca sunt un dezastru si imi creez singură  problemelor,  dar nu cred că se potriveste atât de bine termenul de psihopatică .

Totul  a început  din cauza  primul iubit .
Am vrut să fac o mică  glumă  nevinovată   iar Emily  nu a inteles ca este o glumă așa că, săracul  Billy sa ales cu maxilarul  si o mână   ruptă  .  Când  sa  intors la școală  mia spus  să stau departe  de el pentru ca sunt o nebună  psihopatică si ca merit  să  stau închisă  la nebuni.  Oh multumesc de compliment e foarte drăguț din partea  ta , dar ce parte din ERA  O GLUMĂ  nu ai înțeles ?

Nu am facut cine stie ce   era 1 aprilie  si am vrut să fac o glumă  nevinovată. I-am spus lui Emily  ca Billy  a încercat să mă violeze  cu o seară înainte,  dar să  stea liniștită  că nu  a reușit si ca este totul bine.  Ma asteptam la o reacție urâtă,  dar nu chiar la cea  pe care a avut-o  ea . Adică  nu am avut timp nici macar să  îi spun ca a fost o glumă  pentru ca  săracul  Billy  avea  deja nasul  ce îi  sângera ,  si ca pachetul să  fie complet  geamănul  meu   trecea  in acel momente  pe lângă  o Emily furioasă,  care tipa  în gura mare  ca dacă mai încearcă  vreodată  să mă violeze  isi poate  săpa  singur groapa , așa  că mulțumită  fratelui meu si a lui Emily  , Billy a stat mai mult de o lună  cu mâna în ghips. Iar pentru ceva timp a fost tratat  foarte rau de colegi  noștri care  nici ei nu au inteles ca era o guma ! 

Ah iar noi trei am fost pedepsiti cu o lună de muncă  în folosul școlii. Mai precis  în fiecare  zi dupa școală,   trebuia să  mergem 3 ore la cantină  în care să ajutăm  bucătăreasa. Cred ca nu am spălat în viața mea  atâtea  vase,  cate am spălat in acea  lună  ,  de cartofi nu mai spun  am curățat atât de mulți ca  aveam răni  la mână de la cum strângem cuțitul. 

Billy nu vorbeste cu mine nici in ziua de astazi, probabil așteaptă  niste scuze care eu nici nu ma gandesc să i le cer  !

După cum se vede  sunt un caz pierdut, pentru că după   episodul de mai sus  în loc să încerc să   fiu o adolescentă normală,  eu am continuat si continui să  fac dezastre, si in acelaș  timp să  îi  trag pe toti cei din jurul meu în dezastrele  mele  !

Dar se pare  că  Dumnezeu nu ma urăște  atât  de tare  pe cat credeam, iar viata  mea se schimbă  radical.  Trebuie dar deschid ochii bine atunci cand trebuie .

Mult prea  probabil o să  am nevoie si de o pereche de ochelari!





  

Un Dezastru Perfect Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum