Capitolul 3

179 11 5
                                    

Răzbunarea este dulce dar nu si când totul continuă fără oprire, adică ook eu si Owen am avut câteva zile explozive ne-am răzbunat unul pe altul în modul în care a știut fiecare mai bine , eu i-am pus sare în cafea , el mi-a pus pudră de bebelușii in uscatorul de păr , eu i-am pus apă oxigenata în șampon , el mi-a pus unt de arahide in mâncare și faptul că sunt alergica la arahide nu a ajutat de loc , până aici totul bine dar să îmi bage o broască în pat a fost prea de tot .

Urasc broastele , sunt terorizată pana la moarte de ele , mă sperie îngrozitor de mult este o fobie ce nu reusesc să scap de ea. Si toate  astea  datorită  unui coleg de școală imbecil.
Cred că Owen a exagerat! Ok si eu am exagerat  cu apa  oxigenată  dar cred că îi  stă  destul de bine  cu acel galben-portocaliu  in par. 
Bine bine , nu îi  stă  atât  de bine dar acum este la modă  să  îți vopsesti părul cu tot felul  de culori ciudate.

Am decis  să  pun punct  acestui  război, pentru că  altfel voi sfârși rau.

Dar se pare ca Owen nu este de aceiași parere cu mine și sa gandit ca ar fi genial să îmi pună laxativ in lapte .
Păcat ca a băut si Derek din acel lapte si in momentul ăsta ducem împreună o luptă grea cu durerile de burtă .

Ce tempism are si Owen în seara asta este o petrecere iar eu si Derek suntem invitați. Cred ca si Owen dar nici nu ma intereseaza.
Este o petrecere între prieteni. Având în vedere că majoritate incep să se pregătească pentru plecarea la universitare, este un fel de petrecerea pentru a ne saluta inainte de plecare.

Eu si Emily am decis că ne vom pregăti la mine , bineînțeles doar dacă problemelor mele cu tronul cel mare vor fi încheiate, altfel voi rămâne închisă în casă sau mai bine spus in baie !

Emily  a venit de ceva vreme  si noi încă  nu ne-am  pregătit cu nimic pentru petrecere. Oh da ma simt  mult mai bine față de azi dimineață  durerile de burtă  au dispărut si pot sa fiu mândră  că  ultima oară la baie am fost acum 2 ore.
Cred ca e mai bine de o oră  de cand Emily râde  de mine făcând  tot felul de aberatii  despre  stalker-ul meu .
După  ce i-am povestit cele întâmplate  mi-a  spus că mă uit la prea multe filme,si probabil  tipul era  vreun prieten de-al  fraților mei  de acea  îmi știa  numele.
Am o memorie foarte bună  si sunt mai mult ca sigură  că nu l-am  mai văzut niciodată  in campania  băieților,   dar incerc să  nu mă gândesc prea  mult la asta  . Probabil  Emily are  dreptate  ma uit la prea  multe filme .

- Ehi Emily  cred că în seara  asta  ar trebui să  îi  spui lui Matt  că îți place  de el .
- Nici nu mă gândesc!   Adică ce rost ar  avea?  Si chiar dacă el ar simți  acelaș  lucru pentru mine  ,  nu cred că  aș putea  să  am o relatie la distanță  ! Spune cu un ton de voce  tristă 
- Emily  eu cred  că  ar trebui să  afle, nu stii  niciodată  ce iti rezervă  viitorul !  Poate  destinul  o să  fie de partea  voastră  .
- Ce  prostii  de studii  ai mai citit  de data  asta? Ma întreabă  ea cu o sprînceană  ridicată.  Si dacă stau să  mă gândesc are  dreptate, cine dracu  crede  în destin?  Eu una nu. De obicei sunt prima  care  începe  să  se plângă  cand aud prostii  de genul .
Eu cred  că destinul ți-l  alegi  singur  ,  sau poate  asta  vreau să  cred,  dar cu siguranța nu cred că  undeva  într-un  loc  nemaivăzut,   există  o carte în  care  îți este  scris  destinul. 
- Nimic  special  dar cred  în continuare  că Matt  trebuie să  afle ,  macar așa  tu te vei elibera  de acest lucru si vei putea  trece  peste.
De odată  ma simt  ca un psiholog,de cand am inceput eu să  dau sfaturi de astea?
- Vom  vedea  . Spune Emily  cu moralul  la pământ  ,  Wooow trebuie să  recunosc că  fata  asta  este îndrăgostită  până peste cap de tipul ăsta  ,  nu ma asteptam la așa ceva .
Emily este o fire  decisă  care  stie  întotdeauna  ce vrea  de la viata ,  dar vad că băiatul ăsta  a dat-o  peste  cap rau de tot .

Un Dezastru Perfect Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum